Foto bij -2-

^^
#TeamMalec

Alec sloeg zijn ogen ten hemel. 'Je weet toch dat Chairman wel eens wegloopt.'
Magnus keek geïrriteerd. 'Ten eerste is het Chairman MEOW, en ten tweede, hij is al 2 dagen kwijt.'
'MAGNUS!' ergens van beneden klonk Jace. 'LAAT DAT KUSSEN STOPPEN!'
Magnus zuchtte, knipte met zijn vingers en Alec hoopte dat de betovering verbroken was.
'Maar kan je hem niet met magie hierheen halen ofzo?' Alec hoopte dat het kon, hij zag de bui al hangen.
semi-verdrietig haalde Magnus zijn schouders op. 'Ja, het werkte niet.'
opeens glinsterde zijn kattenogen vervaarlijk.
'Je zou natuurlijk kunnen helpen zoeken...' met grote puppy-kitten- ogen staarde hij zijn vriendje aan.
Alec werd rood.
'Pls, je weet hoeveel Chairman Meow voor me betekent!' Magnus sjorde aan Alecs shirt in een poging hem uit het bed te krijgen.
'Arg, oke.'
'Hup, uit bed, je moet je omkleden en alles en je moet Jace en alles inlichten en dan spullen pakken en dan kunnen we gaan, misschien kan Jace die vampiermotor weer gebruiken.'
'Ho, wacht even! we gaan je kat zoeken, niet op een of andere dodelijke missie.'
Magnus grijnsde nerveus. 'Err, misschien wel.'

'Je wilt wat?' Jace zag eruit alsof hij amper zijn lachen in kon houden.
Alec keek beschaamd naar de grond en Magnus keek dodelijk naar de blonde shadowhunter.
Clary leek bezorgt om Chairman Meow.
'Je wilt dus serieus dat we heel weet ik veel wat gaan doorzoeken naar je kat?!'
'Jace.' Alec keek nog steeds naar de grond en Magnus sloeg zijn arm om zijn middel.
'Ja, dat willen we inderdaad.' fijntjes maar met een lichte dreiging keek Magnus Jace aan.
'Awh, kom op Jace, het is toch rustig. en straks is er wat met Chairman Meow gebeurd.'
Clary keek Jace smekend aan.
grommend gaf hij zich gewonnen,
'kunnen we niet gewoon een normalo in een kat veranderen.'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen