Foto bij 3.

:3

de wekker ging met een schel gepiep af. Spencer kreunde. de hoofdpijn was erger geworden.
licht scheen door de kier in de gordijnen en verblinde hem toen hij eindelijk voldoende moed had gevonden op om te staan.
haastig kleedde hij zich om en nam een paar aspirientjes hopende dat het zou helpen.

-Shreveport Policedepartment-
'Agent Hotch.' sheriff Blakdale schudde Hotch de hand.
Hotch knikte. 'Mijn team, special agents Jareau, Prentiss, Rossi, Morgan en Dr. Reid.'
een voor een schudde het BAU team de sheriff van Shreveport de hand.
'Welkom. de omstandigheden zijn natuurlijk verre van leuk, maar ik ben blij dat jullie konden komen.'
ze volgde Blakdale. 'Hier, alle dossiers tot nu toe.' hij gebaarde naar een tafel waar talloze stapels lagen.
'Jullie kunnen deze ruimte gewoon helemaal gebruiken. mochten jullie iets willen zeggen, ik ben in mijn kantoor.'
Blakdale leek een beetje ongemakkelijk en haastte zich haastig de ruimte uit.
'Nou, Reid, je hebt wat te doen.' Morgan gebaarde naar de stapels papier. 'Ik zou zeggen leef je uit.'
'JJ, Morgan ga naar de familie van het laatste slachtoffer, Rossi kom met mij mee naar de PD en Emily, jij helpt Reid.' snel en efficient deelde Hotch de taken uit.
Reid zuchtte licht. aan de ene kant was hij blij dat hij binnen mocht blijven maar de hoofdpijn was niet veel minder geworden.
met lichte tegenzin pakte hij een van stapels papier en begon met lezen.
razendsnel las hij over de regels. tegen de tijd dat hij al meerder dossiers had weggewerkt was Prentiss nog bezig aan de eerste.
'Hoe doe je dat toch?' kreunde ze toen ze eindelijk klaar was.
hij haalde zijn schouders op. 'Het ligt aan mijn hersenen.'
'Ruilen?'
daar reageerde hij niet op en las snel verder.

Reageer (1)

  • Love5sos

    Snel verder? :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen