Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
okay ten eerste heb ik fucking lang naar dat plaatje gekeken ookal is het een tekening geen foto het is geweldig!
ten tweede dit is misschien nog wel het beste hoofdstukje wat je ooit hebt geschreven!
snel veder!
1. Holy shit dat plaatje (H)
2. Ze heeft hem in ieder geval gehoord!
3.
Diep van binnen besefte ze echter wel dat Thranduin alle redenen had om haar te zoenen en ze zou hem ook terug gekust hebben als er niet de godganse tijd een pissige dwerg in haar gedachten rond fladderde.
Geniaal
4. De Thorinfeelings killen me bijna hier....
5. THORIN REN DIE KAMER BINNEN NU!
1 decennium geleden
Reageer (22)
Thorin, je girl is wakker c:
1 decennium geledenGa eens kijken. Oh en Kili moet haar ook even platknuffelen.
okay ten eerste heb ik fucking lang naar dat plaatje gekeken ookal is het een tekening geen foto het is geweldig!
1 decennium geledenten tweede dit is misschien nog wel het beste hoofdstukje wat je ooit hebt geschreven!
snel veder!
Ben ik de enige die niet wegkwijlt bij het plaatje? ;x
1 decennium geledenik denk eerder: zo klopt Thorin niet. Trek je shirt aan! x]
Mooi geschreven, dit stukje! As always, ofcourse.
1. Holy shit dat plaatje (H)
Geniaal2. Ze heeft hem in ieder geval gehoord!
3.
4. De Thorinfeelings killen me bijna hier....
5. THORIN REN DIE KAMER BINNEN NU! 1 decennium geleden
Dat plaatje.
1 decennium geledenGeweldig hoofdstuk!