Foto bij Part 3

Moeten we echt 20 Kilometer wandelen ? "' Ja en stop nu eens met zeuren ga bij Liam lopen he "' .Ik kijk geschrokken naar Summer die het boos tegen me zegt . "Wow is er iets gebeurt dat ik niet weet en dat je nu op me uitwerkt ? "' . "Ga weg "'. Ik kijk summer nog eens aan en loop dan maar naar Liam die me vragend maar glimlachend aan kijkt ."'Wat is er ?"' Summer werd opeens boos op me "'.Zeg ik gebroken "'."'Kom hier "' . Hij legt een arm me heen en zucht ."'Ik denk dat er wat is gebeurt tussen haar en Aaron want die loopt ook niet goed gezind "'.Ow "'. Ik zucht en leg mijn hoofd op zijn schouder . "'Euh Liam waar zijn de andere "'? .Hij kijkt geschrokken rond ."Ik weet niet niet eens waar we naar toe zijn gelopen "'. "'Wat ?!"' .Ik kijk geschrokken naar Liam en begin te panikeren ."' Mijn gsm !"'.Ik voel aan mijn zak en sla op mijn voor hoofd die ligt nog op mijn bed in het huisje . "'En nu ?"' Wachten ze zullen ons we zoeken "' ."En als ze dat niet doen ? "' ."'Dan hebben we een probleem want morgen is iedereen weg het is de laatste dag "'. Ik kijk naar Liam en ga zitten "'. Sorry "'. Het geeft niet Liam '" .


Summer POV



Waar is Lex ? "' Ik kijk mijn moeder aan en kijk geschrokken .Ook juist ."'ze zijn verdwenen"'. zeg ik afwezig .Wat hoe gaan we dat aan haar ouders zeggen ?"'
Ik weet het ook niet mam ! "' Ik kijk om en zie Aaron naar me komen "'Ja tuurlijk nog meer gezeik "' . Summer wil je mee helpen zoeken naar Liam en Lex ?"' Ik knik
en kijk mam aan ."'Ik bel je als we ze gevonden hebben "'. Ok "' . Aaron ?"' Ja ?"' .Het is mijn schuld "'.Summer ga het nu niet op jezelf gaan steken ik deed ik grof tegen Liam "'. "'Waarom ?"'Omdat we ruzie hadden weet je nog ?"' Ow ook juist "' ......

Gaan we nu nog zoeken of blijven we hier staan ?"' Zeg ik geërgerd en zie ze Aaron Jake en Jason opkijken . "' Ja Jason jij met mij Aaron met Summer "'.

...


3 Weken later . Lex pov

Lex word wakker ik hoor iets ?!"' Ik kijk op en zucht ."'Niet weer Liam je hoort zo veel "'.Maar ik hoor echt iets "'.Ik ga staan en kijk rond "'. En nu weer niets "' Ik zucht en kijk Liam aan ."' Het spijt me Lex "' Ik ga op de boomstam zitten en laat een traan gaan . "'Kunnen we zelf niet wandelen tot we ergens komen ? "' . Liam knikt maar en loopt achter me aan .

3 uur later ."' Ik geef het op "' . Mompel ik en zet me neer ."' Ik hoor water "'. Liam doet de struik wat langs de kant en kijkt geschrokken ."'Wow wij zijn ver van het kamp "'. Wat ?"' Ik spring op en ga naast Liam staan ."'Ik ga echt niet zwemmen ."'Morgen stappen we zo verder langs het water "'. Hoeveel dagen gaat dat duren ? "' 2 als we goed door stappen ."' Ik zucht en leg me neer ."' Wat ga je doen ?"' Slapen "'.Nu al ? "'Ik knik .Liam komt naast me liggen en kijkt me aan "' .Ik mis de oude jou "'."'Hoe bedoel je ?"' Je doet afstandelijk spreekt bijna niet meer je lacht niet meer "'.Mompelt Liam en kijkt weg . "'Sorry ik mis iedereen gewoon en normaal ging ik 2 weken geleden mijn broer nog eens zien na 3 jaar ."' Zeg ik en pak zijn hand vast "'. Ik houd van je "'.Ik kijk geschrokken naar Liam en glimlach dan ."' Dat heeft nog nog nooit een jongen tegen me gezegd ."' Ik voel me vereert "'.Ik grinnik en kijk hem aan ."'Dan wil ik ook zeggen dat ik nog nooit iemand gekust heb "'. Zeg ik voor Liam zijn lippen op de mijne zitten wat hem doet grinniken ."'Dan ga ik die afpakken want jij pakt ook de mijne af "'. Zegt Liam en drukt zacht zijn lippen op de mijne ..
Ik glimlach breed en zie hem ook lachen ."'Nu laat ik je nooit meer gaan "' .Ik glimlach breed en leg me tegen Liam aan waarna ik in slaap val

Volgende dag ..
Liam sta op we moeten verder "' hij open zijn ogen en staat op "' Hy love "' Hij geeft me een kus en trekt me mee . Als we vandaag goed doorstappen kunnen we er misschien vandaag al zijn "' Ik glimlach en breed en stap vlug door achter Liam aan ..
Auhw !! "' Ik kijk geschrokken naar Liam die op de grond gaat zitten en zijn broek omhoog doet waar een grote kap zit ."' Liam niet kijken !"' zeg ik vlug en dek het af met mijn Trui die rond me hing en door dat ik die actie doe snij ik me nog eens aan een tak en zucht . "'Gaat het lukken om verder te gaan ?"' Hij knikt en staat op ."'We moeten "' .Liam pakt mijn hand en trekt me weer mee

savond's

Liam stappen we door of gaan we morgen verder ?"' Kan jij nog ?"' Ik knik en zie hem even kijken naar zijn been ."'Liam ik wil altijd rusten ? "' We zullen morgen veder gaan het is niet zo ver meer .Ik knik en ga weer op de grond tegen Liam aan en zie hem kijken . "' je hebt veel bloed verloren Lex "' ."Jij ook "' Zeg ik zacht en hoor hem grinniken . Slaap lekker Li "'.Slaap lekker Babe "'.


3 dagen later
"'We zijn er "' Zeg ik zacht . "'Ze zullen er morgen vroeg wel zijn het is 4 uur snacht's ."'Ik knik en laat een traan gaan . "'Lex wat is er ?"' Wat als ik je hierna niet meer ga zien ga je me dan vergeten ?"' ."' Geen zorgen ik blijf je lastig vallen babe ."' Ik grinnik en leg mijn hoofd op zijn schouder


4 uur later -
Lex Liam ! "' Ik open mijn ogen en zie Jake staan ."'Jake ! ''.Roep ik hard en pak hem vast ."' Wat is er met jullie gebeurt jullie staan vol littekens hangen vol bloed ?"' Veel "' Mompel ik en zucht . Jullie zijn 1 maand weg geweest ! "' Hoor ik achter Jake en zie Summer staan "' SUMMER ! "' zeg ik hard en pak haar vast . "'Ik heb je gemist meid je ouders zijn super ongerust bel ze "'. Komen ze niet dan ? "' Ja binnen een uurtje "' Ow "'. Ik kijk Liam aan hij kijkt terug en komt naar me toe ." Maandag 4 uur aan de london eye "'.Hij geeft me een lange kus en loopt weg met zijn ouders . "' Heb ik wat dingen gemist ?"' Ik kijk naar summer en glimlach breed . "'Je hebt je eerste kus gedeeld met een Liam "'!.Ik glimlach en kijk om als ik summer zie lachen "'Je ouders zijn daar !"' . Jordan stapt eerst uit en rent naar me toe ."'Ik dacht dat ik je nooit meer ging zien !"' Ik glimlach en pak hem ook vast . "'Lieverd !"' Ik pak mam en pap ook een vast en vertel hun het verhaal . "'Wie is Liam ?"' Mijn vriendje "'.zeg ik trots . "'Is hij hier nog ?"' Nee hij is vast naar het ziekenhuis voor zijn been die lach helemaal open "' ."'Jij komt niet meer in zijn buurt begrepen!"' .Waarom zou ik ? "' Omdat hij je in problemen bracht "' .Pap !"' .Ik hoef niets te horen Lex de Auto in "' Ik kijk Jordan aan en laat een traan gaan ..

Back home __


zou ze Liam ooit nog zien ? zou ze die maandag naar het afspraakje gaan ??...<3

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen