Foto bij 069 Dan

Een keertje een hoofdstuk vanuit Dan!
En jullie hebben nog een laatste kans om vragen in te sturen, wat ik nu heb is wel erg weinug voor een Q/A.
Het boeit me niet wat de vragen zijn, vraag gwn!
xx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • xxNouisxx

    Toch wilde ik niets liever dan naar huis en Demi weer in mijn armen sluiten. Ook wilde ik mijn vader en broers weer omhelzen.

    Dit is zo liefff!

    Ik heb nog een vraag aan Louis:
    Waar denk je nu heen te gaan na de ontsnapping? Ik bedoel, je weet niet waar de rest is en om de anderen te helpen met ontsnappen is ook niet handig omdat je dan gevaar loopt!

    xx

    1 decennium geleden
  • GoldenPippa

    Aaawwwwwh Dan is wel echt heel lief!!!!!!
    Maar echt... AAAAAAAARGH STOMME OUDERS VAN LIAM!!!
    Ze moeten maar snel gevonden worden of ze moeten maar snel bevrijd worden!
    Mmmmm vragen...
    Eigenlijk weet ik niks, maar ik zal proberen te bedenken oké?

    Aan Liam:
    Vind je het niet verschrikkelijk zo alleen? En wat vind je er nou eigenlijk van dat jouw ouders zo doen?

    Aan Zayn:
    Wie van de jongens mis je het meest?

    Aan Louis:
    Voelde je je stoer toen je ontsnapte? Het was wel echt super cool! Mis je de rest een beetje?

    Aan Harry:
    Hoe is het nou in jullie groep? Word je veel geholpen omdat je de jongste bent?

    Aan Niall:
    Heb je veel pijn of valt het eigenlijk wel mee? Mis je je ouders en broer eigenlijk?

    Aan Jamie:
    Overleef je het? Voor wie zet je het meeste door?

    Aan Josh:
    Wat mis je het meeste aan Jamie?

    Aan Dan:
    HAAL DIE CHIP UIT JE LICHAAM EN RED DEMI, ALSJEBLIEEEEEEEFT?

    Aan Demi:
    Zorg je wel goed voor iedereen?

    Voor de rest kan ik niet heel veel vragen bedenken...
    Sorry daarvoor...
    Hopelijk krijg ik op deze vragen wel antwoord !!!!
    Snel verder!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen