Foto bij waarom nu?!

'GRAAAAAAAUUUUUUWWWWWW!!!!'. 'Jolteon! KIJK UI....t-t...'. Charizard geef Jolteon een harde klap, Jolteon valt met een harde smak op de grond. Eevee rent naar hem toe. 'Jolteon! kom op! sta op! Jolteon? JOLTEON!!'. Jolteon kreunt even, dan probeert hij op te staan. Eevee helpt Jolteon, als Jolteon eindelijk staat gromt de Charizard nog een keer en rent op hen af. Jolteon duwt eevee opzij en springt op de gek geworden Charizard af. 'Jolteon! kijk uit, hij is heel sterk!'. dan laad Jolteon zich op voor een bliksem aanval, maar hij is te laat en word getackeld door de Charizard en Jolteon vliegt naar achter. terwijl hij op de grond smakt, laat hij een bliksem schicht los. de bliksem raakt de Charizard en wordt naar achteren geduwd, daar blijft hij even liggen. Eevee snelt naar Jolteon toe. Jolteon probeert op te staan maar valt dan weer.

'Jolteon? Jolteon?! JOLTEON!' Jolteon draait zijn kop naar Eevee toe. 'Eevee, *kruin* ga. ga weg. snel, voordat hij je pakt. *kruin*'. 'maar, J-Jolteon? niet dood gaan! jij bent de enige die nog geeft om mij! ik kan jou niet achterlaten! Jolteon!'. een traan rolt over Eevee's wang. 'ga, *kruin* ik... red me wel. zorg ervoor dat hij je niet pakt. laat... mij hier achter. *kruin* ik weet dat je... om me geeft, maar er is niets anders... wat we kunnen d-doen.'. tranen stromen over Eevee's wangen. ze geeft Jolteon een stevige knuffel. dan, net voordat ze weg rent, ziet ze een steen in Jolteon's poot liggen. ze pakt de steen en bekijkt het goed: er staan een Eevee en een Jolteon die aan het spelen zijn op. dan kijkt Eevee naar Jolteon, hij kreunt twee woorden: 'v-vaar...wel...'. Eevee stopt de steen in haar vacht (rondom haar nek). dan staat de Charizard op. 'GRRRRAAAAAAAAAWWWWWW!!!!!!!!!!! GGGRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!', de Charizard rent af op Eevee. Eevee schrikt en rent keihard weg. Duizenden tranen vallen op de grond. Eevee knijpt haar ogen dicht. ze rent, en rent, en blijft maar rennen, met een gebroken hart.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen