Foto bij Psycho One Hundred and Fourteen

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • limerence

    1x toen scholden een paar jongens mijn vriendin uit voor hoer en jongen enzo omdat ze kort haar had en toen zeiden ze: ga zelfmoord plegen ofzo en toen ging er iets los in mijn hoof rn toen hb ik 1 van die jongens gewurgd maar ik liet hem toen los en toen gingen ze weg BRUAHAHAHAHA.
    En top verhaal hehe

    1 decennium geleden
  • Nisssie

    Er waar een paar mensen die dat ooit tegen mij zeiden en tien zei dat een keer en toen zei ik dat hun naam bovenaan mijn lijstje voor mijn zelfmoord zouden zijn waardoor ze dus indirect een moord hadden geleegd.
    Niemand heeft het ooit meer tegen me gezegd xD

    XxxSnelVerderXxx

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    snel verder!!(flower)

    1 decennium geleden
  • Dahlias

    Oh haha ik was een beetje traag van begrip ik dacht dat die stem Jake was xD
    En Jake is echt lelijk, ik ken hem ergens van op tv (of hij lijkt er op) en ik mocht hem toen echt niet. Dus nu al helemaal niet!
    En het verhaal is helemaal niet langdradig of saai, want er gebeurt elke keer weer wat anders en dat is lueeekk

    1 decennium geleden
  • PrimaLuce

    De stem.. is teruggg ;o hopelijk krijgt ze nu niet zo'n aanval, maar was het gewoon even een zinnetje dat dat ding zei om haar te pesten.

    Die abo's die hun abonnement hebben verwijderd moeten het zelf maar weten! Ze missen een super verhaal, dusja ze zijn gek dat ze hun abonnement verwijderen!

    Alweer geweldig stukje c: snel verder xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen