Foto bij Hoofdstuk 2.

Waarschuwing:
Eigenlijk hou ik er niet van om zogenaamde 16+ waarschuwingen te geven, maar het wordt me niet altijd in dank afgenomen als ik het niet doe, dus: onderstaand hoofdstuk bevat enkele seksuele handelingen die verder gaan dan zoenen. Maar ik heb het - vind ik zelf - netjes binnen de perken gehouden.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (22)

  • Thangurel

    Karenina's opmerkingen zijn echt geweldig.

    Mauria is denk ik meer belust op de titel koningin vanwege de macht dan het feit dat Thranduil haar echtgenoot zal zijn. Ik veracht haar echt met alles wat ik in me heb, maar tegelijktijd vind ik haar echt geweldig.
    Jij weet ook altijd zulke goede personages neer te zetten...

    9 jaar geleden
  • Faelain

    Een hoofdstukje met handelingen die verder gaan dan zoenen? O.O
    Zou mijn onschuldig communiezieltje heel erg worden aangetast als ik het toch lees?
    Ach ja, het moet maar.
    (Er staat ergens haalt, maar ik denk dat dat automatische correctie was en eigenlijk haar moet zijn en hun ipv hen)
    Geen idee waarom ik je plots verbeter. Normaal gezien zie ik nooit een fout om middernacht ö
    Het is allemaal om zeep

    Mauria is awesome. Ik hou van mensen met ambities - al heb ik er zelf geen, wat dus tot gevolg heeft dat ik mezelf maar saai vind - en zij heeft grootse ambities.
    Stiekem hoop ik dat ze erin slaagt (al hou ik erg veel van de dwergen)
    Mijn communiezieltje is in elk geval aan scherven geslagen ):
    Dus nu kan ik verderlezen zonder me er ooit nog zorgen over te maken ^^

    9 jaar geleden
  • Bookbox

    ooopsss :P
    Mooi!

    1 decennium geleden
  • Morgenster

    Oeh, dus zo begon het.
    She really is dark.

    1 decennium geleden
  • Porcelainn

    Oooeeeehhhh. Me gusta.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen