151
Bedankt voor de 102 abo's en 51 bladwijzers!
Love you guys ^^
Love you guys ^^
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (10)
Echt weer een geweldig stuk!
1 decennium geleden1. Dat het goed komt tussen harry en evi dat moet zeker!! Maar dat mag wel langzaam pas als evi beter is en als Harry zijn problemen heeft opgelost en zijn schulden! Eerst gaat Harry evi helpen en daarnna helpt evi Harry en samen zorgen ze voor haar broertje ! Mmmm mss wordt evi wel zwanger! en ahja finn die gaat terug naar Nederland!!!!!
( ik zou eigenlijk nog zoveel kunnen verzinnen! )
2. Dat evi niet meer kan lopen en dat er iets met Harry en haar broertje gebeurd!
Snel verder! Love it!
Xxxxxx
Snel verder!!
1 decennium geledenIk wil echt dat het helemaal goed komt tussen Harry en Evi, maar ik wil echt niet dat er iets met haar benen zal zijn!!
1 decennium geledenIk hoop echt dat ze gezond zal blijven!
Snel verder!!
Dit verhaal is zo lief en perfect
xxx
1.Harry en Evi bij elkaar komen
1 decennium geleden2.dat er niks ernstig is met haar benen want dat gebeurd al bij heel veel verhalen, en dat maakt het toch wat minder spannender.
Verder wel een hele leuke hoofdstuk! Xx
Lieflieflieflief
1 decennium geledenMaar nee ze mag niet verlamd worden.. please ( A)!!