Foto bij 12.

Sorry dat het zolang duurde.
Reactie aub..

De volgende ochtend stond ik wat vroeger op dan anders. Ik moest mij natuurlijk opmaken voor als ik Steven toevallig tegenkwam. Na een halfuur vond ik nog niet de perfecte jurk. Dus begon ik opnieuw te kijken in mijn kast. Tenslotte heb ik de eerste jurk die ik aan had gedaan gekozen. Nu nog mij sminken en ooringen en een ketting kiezen. Toen ik daar mee klaar was zag ik dat ik geen tijd meer had om te ontbijten dus nam ik alleen een beker koffie mee in mijn auto. Ik kwam maar juist op tijd toe op mijn werk. Toen ik binnenkwam stond er een boeket rozen.
'Hey Annie, zo lief dat je rozen hebt gehad van Jonas.'
Toen ik het zei gaf ik haar een knuffel en keek eens vluchtig naar de rozen.
'Ze zijn niet voor mij, de rozen zijn juist geleverd voor jou'
'Voor mij? Van wie zijn ze dan?'
'Kijk eens er hangt een kaartje aan'

Voor Severine Smit.
Je was adembenemend vantweekend.

Even was ik verbaast van wie kon dat zijn. Ik had er geen idee van. Kon het van Steven zijn? Nee ik denk niet dat Steven het type is voor bloemen te sturen. Maar van wie kon het anders zijn. Het was echt de enige aan wie ik kon denken. Ik hoopte het echt dat het van hem kwam. Het kan gewoon niet anders dan dat het van hem was.
'Heb je een date gehad vantweekend?' vroeg Annie vrolijk
'Neen, ik heb geen idee van wie de bloemen zijn'.
Eigenlijk wel, maar ik kon toch niet zeggen dat ik denk da de bloemen van onze baas zijn. Dan gaat ze direct verder vragen en van de kus kan ik echt nog niets zeggen. Ookal vertrouwde ik haar wel maar het was nog veel te vroeg.
Moest ik naar zijn kantoor gaan en het gaan vragen? Nu wist ik echt niet wat te doen.
'Je komt er misschien wel nog achter wie ze stuurde'
'Je hebt gelijk, kom aan het werk'
Ik zuchtte.
Ik zat de hele tijd te denken aan een mogelijke persoon wie deze bloemen kon hebben gestuurd maar ik kwam op niemand. Na een tijdje had ik er genoeg van en besloot om het gewoon te vragen. Dus opende ik Outlook.

Van: Severine Adams
Onderwerp: Bedankt
Datum: 6/01/2014 10: 36
Aan: Steven Smit

Meneer,
Nogmaals bedankt om mij veilig thuis te brengen zaterdagnacht.
Ik heb een vraag.
Toen ik vanmorgen toekwam op kantoor stonden er bloemen voor mij.
Nu vraag ik mij af of jij soms weet wie ze gestuurd heeft?

Severine Adams
Hoofdredacteur, Redactie Kinect

Na de mail meerdere malen te hebben overlezen, heb ik toch maar op verzenden gedrukt. Toen sloegen de twijfels toe. Wat als ik over de grens ben geweest. Hij is en blijft mijn baas. Naar mijn gevoel duurde het uren tegen ik een reactie kreeg.

Van: Steven Smit
Onderwerp: Gezelschap
Datum: 6/01/2014 10:49
Aan: Severine Adams

Beste mevrouw,
Het is met plezier gedaan.
Ik heb al slechter gezelschap gehad in mijn auto.
Toch ben ik blij dat je niet over je nek bent gegaan in mijn auto.
Over de bloemen, ik heb er geen idee van.
Als je eigenlijk bedoelt met je vraag of ik ze heb gestuurd is het antwoord nee.
Ookal had ik er wel even aan gedacht.

Steven Smit
Directeur, Redactie Kinect


Wat bedoelt hij daar nu mee? Slechter gezelschap? Het was dus wel Steven die kort af was en niet veel van zeg was. Nu vraag ik mij toch af van wie deze bloemen zijn. Hopelijk kom ik het snel te weten. Deze man had mij allesinds vantweekend gezien, veel had ik niet gedaan. Enkel naar de personeelsfeest geweest. Maar dat zijn allemaal collega's. Aleja ik hoop toch dat het een man is. Stel je voor dat het een vrouw is. Het zal wel uitkomen. Ik ga mij er verder niet druk in maken. Zou ik nog antwoorden op de mail of niet? Dat was wat ik mij nu dus afvoeg, het is niet dat er een vraag instaat. Toch begon ik te typen.

Van: Severine Adams
Onderwerp: Auto
Datum: 6/01/2014 11:07
Aan: Steven Smit

Meneer,
Mag ik er u op wijzen dat jij mij zelf hebt gevraagd om mij naar huis te brengen.
Ik had veel liever andere dingen gedaan in jouw auto.
Ik dacht inderdaad dat de bloemen van u waren.
Omdat ik dat inderdaad wel verwacht na een kus.
Tenminste van een hoffelijke man.

Severine Adams
Hoofdredacteur, Redactie Kinect

Direct daarna kreeg ik een antwoord terug.

Van: Steven Smit
Onderwerp: Werken!!!
Datum: 6/01/2014 11:10
Aan: Severine Adams

Mevrouw Adams,
Voor 'andere dingen' zijn er betere plaatsen dan in een auto
Ik zou het als je baas echt appreciëren dat je aan het werk gaat.
Anders zal ik je toch eens moeten uitnodigen op gesprek.
Wil je nu direct terug aan het werk gaan en je verloren tijd inhalen.

Steven Smit
Directeur, Redactie Kinect

Reageer (1)

  • Snuf

    Verder :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen