Foto bij Chapter 36

Donderdag,.. nog maar een dag en dan zouden Destiny en ik weer naar Londen gaan. Niall en Destiny hebben geen relatie. Nog geen relatie in ieder geval, maar ze hebben wel altijd de grootste lol samen... wat niet is kan altijd nog komen zeggen ze toch altijd. Waar in eerste instantie alleen ik afwezig was de afgelopen periode tijdens school, bevond Destiny zich nu ook in een andere wereld. Ze vindt Niall leuker dan ze aan zichzelf wil toegeven. Dit is het laatste weekend dat ik voorlopig naar Harry toe kan gaan, omdat ik komende week toch echt moet gaan leren voor mijn tussentijdse examens,... iets waar ik al veel eerder aan had moeten beginnen.
Harry heeft aangeboden me te helpen, maar zie je het al voor me. Hij lijdt me al af door alleen maar in hetzelfde huis rond te lopen.

'Destiny and Amelia! Pay attention otherwise you can find your way out of the class room. I hope you don't need a map for that!' Verward kijken we mevrouw Adams aan. Het is het laatste jaar dat we van haar les hebben, dat we überhaupt les hebben en nu mag er ook wat van gezegd worden en dit keer niet door Destiny die al diep adem haalde. 'Sorry ma'am, but we lost the map, so unfortunately we cannot make our way outside, otherwise we'll get lost, so we stay right here. And now I found the courage to tell you this anyways, why do you actually not like us? What did we ever do wrong to you? It's not like we really are doing other things than everyone else does. If you treat us normal, like you do with everyone else, we probably would act different as well.'
Zo, dat heb ik er ook eindelijk uitgegooid, maar helaas werden we gestoord door de bel. Ik was het beu en terwijl de anderen zachtjes naar de deur liepen en wegliepen, bleef ik met Destiny zitten waar ik zat. Toen iedereen weg was ging ze pas zitten en leek ze enigszins rustiger te zijn geworden. Ze keek ons niet boos, maar meer opgegeven aan. 'I don't hate you two, I just believe that you can take more out of yourselves than you are showing right now and you need to pay attention to pass your finals. I know you are smarter than you want to show to the rest of the world, but you are so stubborn. The grades of both of you are still higher than average- of which I still question how as your concentration is below zero- but even I can see they are lower than before. Put your school first instead of the famous people you hang around with. This is where your future lies! That's why I am so hard on the both of you. It's just another half a year, and you need to concentrate on your exams.'

Wow, ze leek bijna menselijk,... bijna. 'Well, that still doesn't gives you the right to treat us like you do and you cannot decide what we can and cannot do. We appreciate you telling us this and hopefully this will change something as we don't endulge the way you talk to us. You are not my mother nor my father and we decide with who we want to hang out with.' Vervolgens stond ik op en Destiny volgde me met een grote glimlach.

'You are awesome Amelia!' Fluisterde ze eenmaal bijgekomen van wat er gebeurd was. Inmiddels stonden we ook bij de fietsen en zouden we naar mijn huis gaan om alles van de leerstof bij elkaar te leggen. Ik sprong achterop bij Destiny die maar bleef zeuren over hoe zwaar ik wel was. Zeurkous.

Eenmaal thuis aangekomen lopen we direct naar de voorraadkast toe om deze goed te plunderen. Een zak met chips, Maoams, drop en sleutelsnoepjes maken allemaal een weg naar onze grijpgrage handen, waarna het in onze armen beland, gevolgd door een fles cola, blikjes energy drank en een paar glazen. Nog voor we ons een weg naar boven maakten zag ik wat post liggen die ik direct meenam naar boven. Na alles uitgestald te hebben op de grond nam ik plaats op het bed, terwijl Destiny zich nonchalant in de zetel liet vallen. Snel duw ik wat snoep in mijn mond, terwijl ik alle post doorneem om te zien of er iets voor mij tussen zit. Toen ik dacht dat ik alles had verdeeld over twee stapels viel de laatste brief me het meest op. Met mijn mond al volgepropt met voedsel open ik de envelop waarna ik de inhoud eruit schut. Lachend, tot zover dat lukt met een mond vol voedsel, zwaai ik vrolijk met twee tickets voor Destiny's gezicht. Twee tickets voor het One Direction concert. 'He is terrible you know. I tell him I have to study and he gives us tickets for their next performance.' Hoofdschuddend pak ik het briefje die erbij zat.

As per our agreement the first time we met, please see the concert tickets.
X The Guy


Wacht, dit was mijn kant van de afspraak. Hij zou kaartjes voor mij regelen, maar hij heeft nooit gezegd wat ik moet doen. Daarentegen kijk ik wel heel erg uit naar het moment dat hij tijdens een liedje helemaal niks zingt,...geen woord. Snel pak ik mijn telefoon en stuur hem een berichtje.

So, thank you for the concert tickets. Which song is the song you won't be singing. Besides,.. that was one half of the deal, but I still don't know what I need to do for the deal... x.x.x
You're welcome! And I am not telling you yet what you need to do honey. Enjoy your day =P xxx

Ik kan het gewoon niet geloven! Ik houd niet van verrassingen, althans niet van zulke, en nu zegt hij me niks. Zo kan ik toch niet gaan leren!

Het spijt me dat ik zo lang niks heb geactiveerd. Ik heb heel deze week op de vakantiebeurs gestaan in Utrecht en ik kwam pas gisteren laat weer thuis aan. Ik ben kapot! Maar veel leesplezier =D

Reageer (2)

  • Peperoni

    Rawr, misschien toch samen leren :')

    1 decennium geleden
  • MarcelStyles

    Harry moet haar wel ff gaan helpen met leren. (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen