Personages gezocht...

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Reinlicious

    IK WIL OOOOOK: (

    1 decennium geleden
  • rotjex3

    naam: rowena dossche
    leeftijd: 14
    uiterlijk: 1.58m, donker bruin haar, bruin/groene ogen
    hobby: zingen, dansen, muziek
    favo kleur: blauw/rood
    idolen: mainstreet, union j, 5seconds of summer,...
    karakte: lief, schattig, soms stil, onzeker, vriendelijk, bang
    extra: haar grote droom is om bevriend te worden met mainstreet en haar idolen ooit te ontmoeten. ze is bang om in de steek ge laten te worden door haar vrienden en om gepest te worden en alleen te zijn.
    :)

    1 decennium geleden
  • UrWishhx

    Naam : Shana Lydia De Decker
    Leeftijd : 14 [15/11/1999]
    Hobby :Tekenen , Dansen , Gitaar
    Karakter : Meestal heel druk , Droog , Lief , Grappig , Spontaan , Onzeker
    Uiterlijk : Chocolade bruin haar met zwarte stukjes , Donker bruine ogen .
    Favo Kleur :Blauw , Paars , Oranje , Groen , Roze
    Favo Celebs :Mainstreet , 1D , Jb
    Extra : Shana is een heel spontaan meisje en stapt bijna op iedereen af. Haar ouders zijn gescheiden en ze woont nu bij haar moeder . Ze schaamt zich niet voor niemand . Altans dat laat ze zien . Vanbinnen is ze bang niet geacepteerd te worden zoals ze is . Maar dat laat ze niet merken . Elke keer als mensen haar pijn doen of ze te ver gaan doet ze alsof het haar niks scheelt . Maar vanbinnen barst ze in tranen uit . Elke snee in haar bovenbeen in voor elke keer dat ze pijn heeft moeten lijden . Ze snijd zich alleen in haar bovenbeen omdat ze zeker is als ze het in der pols doet dat mensen er snel achterkomen . Niemand weet het maar dan ook niemand .

    1 decennium geleden
  • rotjex3

    haha ok, uhm. zwembad, lachen, best friends, mainstreet, rowena dit goed?

    1 decennium geleden
  • Dahlias

    Als je op iemands reactie wil reageren moet je eigenlijk een berichtje in hun gastenboek plaatsen, dit lezen ze waarschijnlijk niet.

    Ben je fan van One Direction? Zoek een paar youtube video's van ze op en kijk hoe ze zich daar in gedragen. Of..

    Naam: Ashley Green
    Leeftijd: 16 jaar
    Karakter: Eigenwijs, soms wat verlegen bij anderen. Is depressief, maar laat dit nooit aan anderen merken en heeft een hekel aan hulp zoeken. Ondanks haar depressie kan ze soms toch heel vrolijk zijn, euforisch soms. Dan is ze ontzettend hyper en melig en lacht ze om alles. Ashley is soms een beetje raar, omdat ze precies zegt wat ze denkt. Maar ze trekt zich er niets van aan over hoe anderen over haar denken.
    Uiterlijk: Zoek maar een foto op internet.
    Extra: Haar broertje en zusje, een tweeling, zijn toen ze zes waren vermoord. Ashley was toen twaalf. Maar dit is één van de redenen dat ze depressief is. Haar moeder is door de moord alcoholiste geworden, en haar vader heeft zich volledig gestort op zijn werk. Hierdoor krijgt Ashley bijna geen aandacht meer, en heeft ze een erg laag zelfbeeld. Soms wenst ze zichzelf dood, maar ze durft geen actie te ondernemen.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen