Foto bij Chapter 60

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (32)

  • xPaintTheSky

    Ik heb het :D

    Evi is dus zwanger van dokter anoniem, zegt tegen Hazz dat ie de vader is en vermoordt dus Scarlett.

    MAAR..... Er is een maar... Evi zegt dat Scarlett haar nooit heeft zien staan en dat ze altijd al jaloers is geweest. Dat is het teken dat Evi Scarlett al langer kende... Misschien van de dansacademie? Wie weet...

    Ik hou het bij Evi, de gemene @/(%%+%#-@%*'

    1 decennium geleden
  • s1Dlouisljxx

    Omg klote wijf heb je geen leve' ofzo vuile bitch laat haar met rust en koop u een leven dan zo zielig te doen pleas laat lou ofzo binnen komen pleaaaas

    1 decennium geleden
  • Miesmuizer

    OOOH xPaintTheSky DAT VAN DIE DOKTER DAT IS NATUURLIJK ZOO OMG JE MAAKT MIJN E MOTIEF COMPLEET!!!

    Evi mocht haar al eerder niet
    Die meet and greet was waarschijnlijk gewoon fake

    'Ik wist het!' krijst ze. 'Die vieze teef heeft bij jou geslapen!' Ze springt zowat over Harry heen en grijpt een pluk van mijn haar beet, waar ze een harde ruk aan geeft. 'Au!' gil ik. 'Je moet met je poten van hem afblijven! Hij is van mij, hoor je! Van mij!' gilt ze met overslaande stem.

    Dit dus
    Evi is tot veel in staat
    Evi zit eerst heel zielig te doen en dan heel vrolijk en slijmerig
    Ze is gewoon zwanger van de dokter
    Evi is gewoon raar
    Evi wil Harry terug en Scarlet is een obstakel, als Scarrie dood is krijgt zij Harry (denkt ze)


    MAAR ÉÉN DING: ZE KENDE EVI NIET OOOO DILEMMAA!

    Ik weet het echt niet meer... Maar Noaaa......
    En die bruine haren zijn van een pruik en ik heb Evi altijd blond voorgesteld

    Ja off.. Off.. Het is een van haar vriendinnen?
    Neee niet zooo raar denken Eva

    Mensen die afvallen:
    Christophe jongen
    Harry jongen
    Louis jongen
    Liam jongen
    Zayn jongen
    Niall jongen
    Amber
    Chakira heeft zelf vriendje
    Ouders doen dat niet

    Mensen die verdacht zijn:
    EVI heeft er alle reden voor die hier boven staan
    NOA kijkt haar verdacht aan
    STACY is blond en jaloers (geweest?)

    1 decennium geleden
  • Caramelpopcorn

    HARRY MOET ECHT SNEL GAAN BINNENSTORMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    YES YES YES EINDELIJK EEN (geen flauw idee van wie.. ) POV!!!!!!!!!!!
    TAMTAMTAMTAM
    DIE FOTO IS ZOOOOOOO ENG OMGGGG

    1 decennium geleden
  • Summerday

    Oke even goed nadenken....
    Het is dus een vrouw want ze had het over vriendjes (kan ook een man zijn maar ik gok gewoon op een vrouw)
    Ze heeft bruin haar (want ze zei dat ze haar vinger op haar "bruine" lokken wikkelde)
    (Ik zag Evi voor me al iemand met blond haar xD maar het kan ook zijn dat ze bruin haar heeft...)
    Of het is iemand die nog nooit in het verhaal is voorgekomen en dan falen we nu zo hard omdat (bijna) iedereen denkt dat Evi het is...
    Maar Noa heeft toch ook bruin haar en ze danst ook?!????!?!!
    D I T. I S. Z O. S P A N N E N D.
    GA SNEL VERDER! (Ik wist dat er een dader pov kwam gnegnegne xD)
    IK WIL HET WETEENNN!
    ALSJEBLIEFT VANAVOND EEN HOOFDSTUKJE ANDERS WORDT IK GEK!!
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen