"97,98,99, 100! Wie niet weg is is gezien, ik kom!!" Roept Sander. "Hij krijgt ons toch nooit!"giechelen Eva en Denise. Ze draaien zich om en kijken naar Anika, die achter een paar struiken zit. "He, straks ziet hij me nog hoor!!"fluistert ze naar Denise. Snel draaien ze zich terug en kijken naar de buurt. "Je kan je buurt-vrij maken!" zegt ze tegen Eva. Voordat zij weg kon komen is Anika er al heen gegaan. "Buurt-vrij!!" Roept ze uit. Ze krijgt een licht gevoel en ziet een flits. "Wat... Wat gebeurt er??" Denise rent een paar minuten later naar de buurt. "Buurt-vrij!" roept ze uit. Ze voelt zich licht, ziet een flits en een kleurrijke zone schiet langs haar voorbij. "he??" Eva schiet vlak langs Sander tegen de buurt. "Buurt-vrij!" glimlacht ze. "Waar zijn Denise en Anika??" Ze kijkt rond haar heen. "Wat is dit?" Een kleurrijke zone schiet langs haar heen. Ze voelt zich licht. Ze valt, en valt en valt. Plof, Plof, Plof. Anika, Denise en Eva vallen naast elkaar. Ze kijken om hun heen. "Ja dahag!! Dit is de buurt niet!" roept Anika uit. "Wat dan wel?"vraagt Denise zich af. Aan Eva's gezicht kon je wel zien dat zij zich dat ook afvroeg....

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen