Foto bij Chapter 59

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (22)

  • LynnieTomlinson

    Oh mijn god! dit is echt heftig! x

    1 decennium geleden
  • Miesmuizer

    Okeee mijn gedachten zijn veranderd

    EVI!
    Evi mocht haar al eerder niet
    Die meet and greet was waarschijnlijk gewoon fake

    'Ik wist het!' krijst ze. 'Die vieze teef heeft bij jou geslapen!' Ze springt zowat over Harry heen en grijpt een pluk van mijn haar beet, waar ze een harde ruk aan geeft. 'Au!' gil ik. 'Je moet met je poten van hem afblijven! Hij is van mij, hoor je! Van mij!' gilt ze met overslaande stem.

    Dit dus
    Evi is tot veel in staat
    Evi zit eerst heel zielig te doen en dan heel vrolijk en slijmerig
    Evi kan ook gewoon een zwangerschapstest hebben geleend van een ander
    Ze kan ook zwanger zijn van een ander
    Evi is gewoon raar
    Evi wil Harry terug en Scarlet is een obstakel, als Scarrie dood is krijgt zij Harry (denkt ze)

    Alles wijst erop dat Evi super jaloers is en en Scarlet dood wil maken.
    Byexx

    1 decennium geleden
  • Subdivisions

    OMG Harry jij sukel! ashiyahfdsuinbsudnbsfnbsongdsfnsonfoewnfeinwfons

    Snel verder xx

    1 decennium geleden
  • Summerday

    P.s maak een pov van de dader zonder dat we het weten wie het is!
    Dat zou echt heeel gaaf zijn :)
    Dus dan vermeld je geen naam boven en maak je het ook niet heel erg bekend alleen toch super spannend :)

    1 decennium geleden
  • Summerday

    Ja iemand kan het wel gedaan hebben en ik geloof ook zeker dat Scarlett het zelf niet doet maar How The Fuck dan? Je voelt het toch? Iemand kan toch niet zomaar in je armen blijven snijden zonder dat je er iets van voelt? Of doet iemand stiekem slaappillen in haar drankje en als ze slaapt snijdt iemand haar? Maar hoe, *haalt adem* maar hoee weet diegene van tevoren dat een paar sneetjes zoveel schade kan aanrichten? Jij moet al veel eerder bekend worden met die geweldige schijftalent! Breng een detective boekenserie uit!!!
    Ik wil weten wie en wat en HOEEEE het gedaan is!! En ook wieee!
    Evi?
    Christopher?
    Een van de bandleden? (ohhh vast niet -,-)
    Paul? Omdat ze slechte invloed voor de band is :0?
    WIEEEE IK WIL HET WETENN????????!!!!!!
    Noaa?
    Of is Stacey weer met de duistere kant bezig
    SPANNEND!
    Snel verder!
    Vanavond nog een hoofdstukje pleasee?
    Xx love it

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen