Foto bij Chapter 35

Ik heb Harry het huis uitgeschopt en gezegd dat hij zich maar bij Niall moest gaan vermaken, vervolgens heb ik alle meiden hier naartoe geopperd en daar zitten we dan. Met zijn vijven voor alle spiegels door het huis onze haren en make-up te doen. Pas als dat klaar is, zouden de kleren komen en ik ben benieuwd of we een ook maar iets hebben opgestoken van de mode. Helaas hebben wij geen stylisten behalve onszelf.

'Amelia!!! I need your help!'
'You don't need to shout! I'm in the room next to you!' Schreeuwde ik volgens mij even hard terug.
'Why are you screaming back then?' Lachend laat ik me half op Destiny vallen terwijl de rest al bijna klaar is met hun make-up. 'Whats up?'
'I am terrible with the eyeliner, please do it for me.' Ze kijkt zielig naar me op terwijl ik in haar felblauwe ogen kijk. Sinds ik haar ken is ze altijd als een zusje voor me geweest. Het zusje dat ik nooit heb gehad. Haar moeder is op jonge leeftijd overleden en haar vader verwent haar wel verschrikkelijk om die leegte proberen te vullen, maar ze blijft een moederfiguur missen. Ze heeft me ooit gezegd dat ik er het dichtste bij in de buurt kwam.... Alles wat ik ooit van mijn moeder had geleerd, heb ik haar weer geleerd, maar eye liner opdoen kan ze nog steeds niet.
Met een glimlach pak ik het kwastje in mijn ene hand vast en het potje in het andere. Als vanouds sluit ze haar ogen, waarop ik een dunne lijn net boven haar wimpers trek. Datzelfde doe ik bij haar andere oog en wacht tot het opgedroogd is voor ik de rest van haar make up bijwerk.
'Ready to go, at least, when you put your dress on.' Met een lach kijkt ze me aan in de spiegel, waarop ook ik mijn jurk aantrek. Met z'n vijven kijken we elkaar aan als we helemaal klaar voor de spiegel staan. 'Let's make the guys speechless.' Met een grinnik knik ik op wat Eleanor zei en pak vervolgens Destiny haar hand vast. 'I'll be here too, no worries.'
'We're all here!' Riep Perrie voor me en met een knipoog naar Perrie trok ik Destiny mee de trap af.

De blikken van alle jongens zijn me ontgaan, behalve van een. Een beetje nerveus liep ik op Harry af die me nog steeds met grote ogen aankijkt. 'Stop staring like that otherwise I will turn around right away.'
Met een ontwakende glimlach trekt hij me naar zich toe en drukt gelijk zijn lippen tegen de mijne aan. Ik weet niet of hij het doorheeft, maar er staan hier nog 8 mensen om ons heen, waaronder Destiny die mijn hand nog steeds van de zenuwen stevig vasthoudt. 'And that's why I decided not to wear any lipstick.' Met een zacht knijpje in zijn hand duw ik Destiny wat meer naar Niall toe. We betrokken ze in het gesprek en voor ik het wist waren ze weliswaar tegen elkaar aan het praten. Dat mag in de krant! We reden met 2 auto's. Heel illegaal propten we in een auto 6 mensen, waaronder Harry en ik , Destiny en Niall en Eleanor en Louis. We gaan natuurlijk niemand uit elkaar halen! Louis was aan het rijden, met als gevolg dat ik op de bijrijdersstoel ben beland op de schoot van Harry. Maar nee, in plaats van dat ik normaal in kon stappen, trok Harry me naar binnen waardoor ik nu schrijlings op zijn schoot zit. Geloof me, in een auto zit dat niet heel fijn, ook al zit ik dan op Harry.... Daarentegen kon ik op deze manier wel goed Destiny en Niall in de gaten houden, maar ze leken zich wel te vermaken.
'Harry! Keep your hands where they belong.'
'But I believe they belong-'
'Stop believing than dear.'

We stoppen een eindje van het restaurant vandaan, want ondanks dat ik verliefd ben op Harry, zou dit in de roddelbladen en op internet toch wat schokkender voor mijn familie zijn dan ik wil. Met frisse lucht in onze longen lopen we allemaal richting het restaurant. Omdat het al wat donkerder is heb ik geen zonnebril op, maar die flitsen van die camera's zorgen bijna ervoor dat je zelfs zonnebrandcrème wilt gaan smeren. Ik zag Destiny enigszins schrikken en net voor ik naar haar toe wil gaan, is het Niall die haar helpt. Hij deed iets wat ik nooit had verwacht dat hij zou doen. Zeker omdat hij al zo lang vrijgezel is. Hij pakte haar hand vast en hielp haar door de paparazzi heen.

Eenmaal binnen en veilig toen niemand het zag drukte ik snel een kus op Nialls wang. 'Thank you Niall.'
'No problem Ames. She ain't that terrible as I thought she would be, she is actually quite cute.' Ik zag zijn wangen iets roder worden waarop ik tevreden naar de tafel toeliep.
'What are you smiling.' Een kus in mijn nek doen mij omdraaien en in de ogen van Harry kijken. 'Maybe everything will be perfect eventually.'
'You really want all your dreams come true right?' Lachend laat ik merken dat hij helemaal gelijk heeft. 'But don't you worry, my list ain't that long anymore....'
Met die laatste woorden namen we plaats op de stoelen, waarop de gezellige avond kon beginnen.

Reageer (3)

  • Peperoni

    N'awwww, cuties!

    1 decennium geleden
  • saraaah

    aw super leuk hihi! Snel verder. xx

    1 decennium geleden
  • Mxoxoxo

    Super leuk lief stukje! x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen