Foto bij (no subject)

Hallo ik ben lolliebollie en ik hou van lollies. Aarbeien cola noem maar op.
Maar ik ben nog nooit verder geweest dan het lollieveld. Ik heb twee vriendjes en die heten lolla en lolloe. Lolla is een aardbeienlollie maar zij leeft dus ik eet haar niet. En lolloe is een cola lollie maar ook hem eet ik niet. Zelf ben ik een peperkoeklollie.

Lolliebollie liep door het lollieveld in een heel falend verhaal.
Hij at hier een lollie en ergens anders at hij er ook weer een.
Maar het lollieveld was al redelijk leeg geworden.
Lolliebollie zag nog maar 3 lollies in het veld!
Lolla en lolloe kwamen naast hem staan en zeiden ; wat een treurig slecht verhaal is dit he??
Maar lolliebollie zei dat ze vast iets moesten zoeken want alleen dit kon toch niet de bedoeling zijn!!!
Lolliebollie stelde voor om nog ieder een lollie te nemen en daarna op zoek te gaan naar een aanwijzing. En dat deden ze. Lolliebollie nam een aardbijen lollie, lolla een cola lollie en lolloe een peperkoek lollie. Toen gingen ze op pad. Ze klomen op gummi bergen en vochten met suikerspinnen. Maar toen ze na 2 weken op een enorme gummiberg stonden, werd lolla meegenomen door een zuurkraai. Hij vloog met haar weg en verdween uit het zicht. Lolliebollie en lolloe ware hardstikke verdrietig en bouwde van spekjes een zeppelin die ze de spekkelin noemde.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen