vanaf dan is het veranderd, gewoon door die domme opmerking van mn ma over die foto's, mijn ma vond da erg genoeg om er een drama van te maken. omdat ik tegensprak en eerst nog eens vroeg waarom ze ervan moesten. mijn ma werd weer histerisch en gaf me weer een klap op mijn gezicht, ik had er echt genoeg van ze neemde alles waar ik nog van hield van mij af en ik was zo boos van die klap en al die gevoelens die zich opstapelden en oppeens moesten ze er uit en was er maar 1 mannier om dat te doen, ik gaf haar ook een klap ( dat stelde niets voorl met wat zij mij aandoet: ze duwde me onlangs van de trap naar beneden omdat ik met iets niet akkoord was, ze schopt tegen me als ik iets verkeerd doe, vandaar dat je zou denken als je mijn benen ziet dat ik een smurf ben ofzo, ze probeert mij en mijn enigste vriendin uit elkaar te halen, ze was gistere nog aan het dreigen met een mes voor een stom prulleke, da mens is gewoon zot, ze denkt dat 20 klappen per dag uitdelen normaal is, ze zou naar een instelling moeten door haar kop alleen al) mijn kat had onlangs ook kittens, weet je wat ze ermee deed terwijl ik op school was? ze gooide ze 1 voor 1 tegen de muur tot ze dood waren of verdronk ze in een emmer. ik had ooit ook een kleine hamstertjes, volgens haar pieptenze te veel, hop levend in de open haard.
ik heb echt en hekel aan haar, nijn pa is ook erg maar dan meer op een ander vlak. die treistert mij op mentaal vlak, door confrontasies met mijnschoolresultaten enzo...
dat maakt mij vanbinnen echt kappot
...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen