Racend zoef ik door de straat.

Net optyd stop ik voor een auto. De bestuurder kijkt mij boos aan en mompeld iets.

Ik rol een smet mijn ogen en fiets door.

Snel sla ik een zijweg in en kom uit in het bos.

Heerlijk de geur van de bomen en de bloemen.

Nu rustig fiets ik verder totdat ik geritsel hoor.

"Het zal wel een konijn zijn"Mompel ik tegen mezelf.

Sneler ga ik fietsen terwijl het geritsel ook sneller gaat. Ik trap snel op de rem waarneer er opeens iemand voor me staat.Sneeuw wit en wacht zie ik het wel goed rode ogen?! Dat kan niet! Zeker weer Sash mijn vriendin die me de stuipen op het lijf probeerd te jagen. "Oké Sasha hier trap ik niet in!"Roep ik. De jongen voor me grijnst. "Sasha?Ken ik niet" De jongen grijnst breder waardoor je nu goed zijn lange, scherpe hoektanden ziet.

'Holie crap!' denk ik inmezelf. Bang rijd ik naar achter met mijn fiets. In een flits staat de jonegn naast me en zet zijn tanden in mijn pols. Een helse pijn gaat door mijn hand die steeds erger en erger werd. Vaag in de verte hoor in een stem;"Kate word nu eens wakker!"hoor ik nu duidelijker. Moe open ik mijn ogen en kijk naar mijn plafon. Gelukkig mijn eigen kamer. Mam kijkt me bezorgt aan."Schatje wat was had je een nachtmerrie je gilde zo!"mam legt haar hand op mijn hoofd. "Niks nachtmerrie mam"zeg ik zuchtend. "Oké slaap maar lekker verder lieverd"zegt ze als ze de deur uitloopt. SNel kijk ik naar mijn pols. Dit kan toch niet echt? Een klein littekentje staat op mijn pols. Ik kijk wat beeter naar het litteken en zie nu dat het de vorm heeft van een mensengebit...

Reageer (1)

  • OneRose

    :O
    Leuk! (Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen