De aap is uit de mouw, de reden waarom Mick zo verdomd koppig was is bekend geworden in dit hoofdstuk :)
Oh en by the way; dit is niet te cute om waar te zijn hoor! (Bijna al die lieve momentjes en stuff baseer ik op mijn eigen liefdesleven ;))
Alright back to reality now: can I cry because school starts tomorrow? Ik zit verdorie in het examenjaar en ik heb de hele vakantie geen flikker gedaan en nu loop ik nog verder achter en ben ik gestrest, maar ik heb wel genoten van mn vakantie........

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • LekkahCookie

    Weetje, ik denk dat ik hetzelfde probleem als Mick heb. ik wil de jongens heel erg graag ontmoeten, maar ik ben ook heel bang dat ze me raar gaan vinden of zo.

    jeej school *sarcastisch* ik wens iedereen succes met het overleven van school

    1 decennium geleden
  • NoAlone

    Morgen school neeeee. ik heb een klein beetje huiswerk gedaan vandaag maar ik loop nog zeg maar een maand achter. Waarom word ik ook overspannen in de laatste les week en heb ik die week erop alleen maar musical??
    Maar goed. I still ship miam maar de cuteness!!

    1 decennium geleden
  • xoMrsHoran

    Ughhh THE FEEEELLLSS! Damn it..
    (H)(H)

    Ik huil ook om school ://
    Snel verder & succes op die zware dag morgen
    (Y)
    Xx

    1 decennium geleden
  • Lovecandy

    Ooochn ok ik zou beter gaan slapen , 1ste uur wiskunde snap je em.?
    Btw er st een douche tussen met zus en mijn haar kamer LOL

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen