je liep terug naar de bus,, tom stond voor de ingang te roken,, ,je zou al naar binnen lopen ,, toen hij je pols pakte,, Cate,, wacht even oke .. ?? je knikte,, tom trapte de sigaret uit,, Cate,, srry ,, je keek verbaasd,, Tom,, waarvoor,, ?? ehhm,,, voor vroeger,, ?? antwoorde Tom.. je grijnsde,, Tom,, volgens mij heb je daar al klappen voor gehad,, tom grijnsde nu ook,, zijn grip om je polsen versoepelde nu,, maar hij bleef je vast houden,, alsof,,als hij je los zou laten,,, je bij hem weg zou gaan,, hij boog zich naar je toe,, en kust e je weer,, weer die zachte lippen,, die piercing tegen je huid,, zijn handen die je nek streelden,, je kreunde,, waarom liet je het toe,, je zou hem tog negeren,, hier gewoon mee stoppen,, ?? tom liet je lippen los,.,, Cate,, ik vind je egt leuk,,, en ik hoop dat je nu eens voor een x niet naar je pa luisterd,, je boog je naar tom toe,, gaf hem een kusje op zijn wang,, Tom,, krijg me maar zover,, maak me helemaal gek,, !!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (17)

  • TOMISMINEX3

    verder !

    1 decennium geleden
  • IngeINSANE

    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    deze is supperrrrr stoerr(lol)

    1 decennium geleden
  • PORNOSAUxTOM

    hmm... ben niet zo goett in originele reacties zetten dus jah, gwn VERDER DOEN!!!!!!! origineel genoeg?? d8 het niet :D maar maak tog maar verder want ze zijn SUPPERR!!!!! -xxx-js Annelzz

    1 decennium geleden
  • TOMSDICK

    whaaaaaaaaaaaaaaa super verder nu eis ik!! Char.<3<3

    1 decennium geleden
  • faceripping

    GOE!! VERDER DOEN >>>
    X.x. Joy

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen