snel trok je je kleren recht en liep richting de studio,, in de opname studio zat niemand,,, hmm,, snel liep je door naar de kantine,, je zag je pa nergens ,, maar er zaten 4 jongens voor je,, onderuitgezakt op een stoel,, een jongen met een leeuwen kapsel,, keek vooral gespannen,, je liep naar ze toe,, ehh,,, Dus jullie zin Tokyo HOtels ofzo,, de jongen met het leeuwenkapsel: ja dat zijn wij,,, En Het is TOKIO HOTEL,,, je haalde je schouders op,,, er zat een jongen met dreads,, hij zuchte : omg,, niet weer zon welkomst comite,, je keek hem verbaasd aan,,, NEe,, ik ben geen welkomst comité,, ik ben de dochter van Pete (je pa) ..!!! 4 monden whee,,3 jaar geleden zag je er anders uit,, jiJ: hoesó..? de jongen met de dreads weer,, hij maakte een gebaar van borsten en heupen,,, de jongen met een petje,,sleog de jongen met de dReads,,Tom..kleine meisjes worden groot,, toms ogen namen je verlekkerd op,,, je grijnsde,, toen kwam je paa binne,,, Whaaa,, liep hij in een zwart truitje met Glitters,,, je schudde je hoofd,, Pa,, please zeg,,kleed je om,,, je pa grijnsde,,maar negeerde je,, jongens,, meet me dochter Cate,, miss kenden jullie haar nog van vroeger,, maar we gaan naar de tourbus,, het is tijd om te relaxxen,,, !!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (19)

  • TOMISMINEX3

    Jha, tuurlijk moét je verder!
    Of anders ..
    xx

    1 decennium geleden
  • Q

    NEXT! (K) :P

    1 decennium geleden
  • Serendipity

    leukleukleuk
    snel vervolg:D
    xx.

    1 decennium geleden
  • suzay

    leukleukleuk xD
    verderrrrrr :]

    xx Suzanne

    1 decennium geleden
  • Grace

    whii supper sel de volgende maken pleas xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen