Foto bij Turn the clock

Als je er eens bij stilstaat, kom je tot de conclusie dat 2009 woensdag 5 jaar geleden is.
2009 was niet alleen een topjaar voor ons, maar is tegelijk ook het jaar dat grotendeels verantwoordelijk was voor deze story.
Na 5 jaar hebben we besloten om ons nog eens te storten op dit verhaal en het doel te bereiken van 100 delen.
Jullie hebben dus nog 10 delen te goed van ons en raad eens ....
WIj gaan deze met trots NU aan jullie presenteren.
Omdat wij allebei het middelbaar al lang achter ons gelaten hebben, krijgen jullie voor de verandering Alex en Jack te zien die, raar maar waar, verder studeren.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Mortmain

    OMG IK HEB HIER DUS GEEN REACTIE OP GEPLAATST! Slecht van me!
    Maar aaaaaah dit is goed. 8D Fijn dat we dit weer opgepakt hebben.
    Tgo omg Wietse aub, ik moet denken aan die dude op taalkamp. Die heet ook Wietse.
    Ik zou hem toch niet voelen,’ flapte er uit mijn mond.
    ‘Inderdaad,’ beaamde Cass. ‘Ik bedoel, als hij zo fijn is als jij …’
    Jack lachte goedkeurend en trok zijn gezicht weer in de plooi toen hij Wietses boze gezicht zag.
    Jack is like; yes these are ma bitchezzz.

    1 decennium geleden
  • Cordelia

    Ondertussen had zij hem al lang gedumpt en was ze verder gegaan naar een of andere boer.
    HAHAHAHAHAHA :'D I CAN'T TAKE THIS.
    Oh. En Jessica heeft een lelijke broer (cat).

    1 decennium geleden
  • Cordelia

    Haha. Wietse :'D Oh god, fantastisch!
    Ik heb de hele tijd met een idiote glimlach op mijn gezicht gezeten tijdens het lezen. Goh, dit verhaal was geweldig. Op het gemakje verder ;D (maar geen twee jaar!)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen