Oké zei haar vader, we kunnen het beste maar beginnen met de boel schoon te maken hier en onze kamer een beetje in te richten, we kunnen beste de meubelen gebruiken die er al staan. Al denk ik dat sommige wel weg kunnen, toen hij dat zei ging zijn blik naar een bank dat wel gebruikt leek als een krappaal.
Jennie! Wil jij de schoonmaak spullen uit de auto halen? Zei Haar vader. Dus toen sjokte Jennie met tegenzin nog eens terug naar de auto om de spullen te halen waarmee ze zich zodadelijk nog meer zou vervelen. Ze pakte uit de achterbak een dweil, een emmer, twee bezems, een veger en blik, wel vier flessen schoonmaak middel en nu ze toch bezig was een paar luchtverfrissers. oké zij haar vader nu kunnen we beginnen, het is een mooien dag dus we kunnen het beste alle meubelen naar buiten dragen om ze daar appart schoon te maken of naar de vuilstort te brengen. Wat? Dacht Jennie. Is hij helemaal gek!? Al die honderden meubelen naar buiten dragen!? Ze en het huis schoonmaken!? En dan al die honderden meubelen weer naar binnen dragen!? Maar voor dat we dat doen! Jennie dacht even dat haar vader zo loef was om haar eerst te laten eten... Gaan we uitzoeken welke kamer we voor wat gebruiken! Zei haar vader. De moed schoot Jennie weer in de schoenen. Kom met me mee! Zei haar vader. Ik heb in ons ouden huis nog wat bordjes geknutseld zodat we die bij de kamers kunnen hangen, zo vergeten we niet welke kamer voor wat was.hoeveel kamer heeft onze villa dan? Vroeg Jennie. In totaal wel zevenentwintig! Veel hé! Dit is echt ons droom huis! Nee jou droomhuis. Dacht Jennie er achter aan. Oké we gaan naar de eerst kamer. Zei haar vader. Hij liep de hal in en stond toen stil bij de eerste deur links. Hij deed de deur open... Het was een grote ruimte met een houten vloer en vier stopcontacten. Ik denk dat dit wel geschikt is voor onze fitness ruimte. Zei hij hardop denkend. Krijgen we ook een fitness ruimte? Vroeg Joris. Natuurlijk! Wat moeten we anders met zo'n groot huis! Zei z'n vader. Oké dan wordt dit dus de fitness ruimte. zei hun vader. Hij hing een bordje met fitness ruimte aan de deur. Oké nu de volgende. Zei haar vader. Jennie wist wel zeker dat dit een laaaannngge dag ging worden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen