ik hoop dat je hem leuk vind lieverd. Loveyou
dankje voor alles wat je voor me doet. Dat je naar mij luistert als ik het nodig heb. Je staat echt altijd voor mij klaar. Ik zou echt niet weten wat ik zonder je zou moeten.

Ik heb met Amber, Bella en Nicki afgesproken om naar een club te gaan. We hebben toch vakantie en ik verveel me echt rot. Ik heb met Amber afgesproken dat ik bij haar blijf slapen. Ik ben mijn tas aan het maken als ik merk dat de bel gaat. Ik loop naar de voordeur en zie dat Nicki en Bella er staan. “ik ga boven even mijn tas halen en dan vertrekken we.” Zeg ik. Ik kijk nog even naar mezelf in de spiegel en strijk mijn jurkje nog even plat. Ik loop de trap af met mijn tas in mijn hand. We lopen naar buiten en ik sluit de deur achter ons. We lopen naar Amber en als we daar zijn bellen we aan. Amber haar moeder komt de deur open doen. “ze is boven ga maar naar haar.” Zegt ze. We lopen naar binnen en gaan naar Amber haar kamer. We geven haar een knuffel. “ben je van plan zo mee te gaan?” vraag ik aan haar omdat ze nog in haar lingerie staat. “nee ik vind gewoon geen mooi jurkje wat ik aan kan doen.” zegt ze. Ik neem mijn tas en haal er een jurkje uit “hier doe deze maar aan.”zeg ik. Amber krijgt een lach op haar gezicht en meteen word ik er ook blijer van. Als Amber klaar is zeggen we haar moeder gedag en gaan we naar de club. We lopen naar de bar en gaan iets drinken halen. Ik wil niet meteen dronken worden dus neem eest een water Bella,Nicki en Amber nemen alle drie een bacardi cola. We lopen naar de dansvloer en beginnen te dansen ineens voel ik 2 handen op mijn heupen. Ik blijf gewoon door bewegen op de muziek zonder dat ik eigenlijk om gekeken heb wie het is. *het is toch Nick waarschijnlijk* denk ik. Ik draai mij om om te kijken als ik gelijk heb maar ik zie dat Nils mij vast heeft. Ik loop weg en ga even aan een tafel zitten. *wat neemt Nils mijn heupen vast?* *wat doet die eigenlijk hier? Moet die niet met mainstreet in de studio zijn ofzo?* allemaal vragen die door mijn hoofd gaan. Ik loop naar de bar en ga voor mij een Wodka rum halen. Ik ga weer zitten en zie dat Nils weer naar mij toe komt. “sorry het was niet mijn bedoeling je zo te laten schrikken.” Zegt hij. “maakt niks uit dacht gewoon dat je iemand anders was.” Zeg ik. Ik sta op en zoek Amber,Nicki en Bella. Als ik ze gevonden heb loop ik naar hun en ga bij hun staan en we dansen verder. We hebben besloten dat ik niet te veel ga drinken zo dat we toch veilig thuis raken. Als iedereen het beu begint te worden lopen we naar buiten en voor ik het weet word ik gekust door een jongen. Ik duw hem van me af en kijk wie het is. “wat is er aan de hand eerst Nils die zijn handen op mijn heupen legt nu Dioni die mij kust.” Zeg ik net iets te hard. Dioni kijkt me geschrokken aan. “sorry zo was het niet bedoelt.” Zeg ik snel. “maakt niet uit, ik moest het gewoon niet doen, hoe mooi je ook bent.” Zegt hij. Ik begin te blozen en voel dat hij een kus op mijn wang zet. Ik loop met Amber,Nicki en Bella naar huis. Ik neem uit Amber har tas de sleutel en doe de deur open voor hun. Ik ga nog even buiten op een bankje zitten. Na een tijd merk ik dat er iemand naast mij is komen zitten. Ik kijk op en zie dat Ralf naast mij zit. “heej” zegt hij. “euhm… heeej.” “had je plezier in de club?” vraagt hij. “euhm… ja. Hoe weet je dat ik daar was?” “ik was er ook en heb eigenlijk de hele avond naar jou gekeken maar ik durfde niet te komen. En toen zag ik dat je zo bij Nils aan het dansen was en dacht ik dat je met hem zou hebben ma je duwde hem weg dus kreeg ik weer een beetje hoop. Maar die was even snel weer weg toen je Dioni kuste ja hij jou. En toen ben ik je maar gevolgd en ik hoopte eigenlijk al dat je naar buiten zou komen. En hier ben je dus.” Ratelt hij maar door. Hij opent zijn armen en geeft mij een knuffel. “maar nu weet ik nog altijd jou naam niet.” Zeg hij. “Sara” zeg ik. “ik en Ralf.” Zegt hij. “ja wist ik.”
“aah okee. Fijn dat jij mijn naam wist maar ik die van jou niet.” Zegt hij met een lach op zijn gezicht. Ik zie zijn gezicht dichter komen en voor ik het weet vel ik zijn lippen op die van mij. Ik leg mijn armen in zijn nek en zoen hem terug. Als hij zijn lippen weer van mijn af haalt ben ik aan het blozen. “wat wil ik al heel de avond doen.” zegt hij. “Ik denk dat ik maar eens weer naar binnen moet gaan wie weet wat die drie aan het doen zijn.” zeg ik. “mag ik jou nummer dan?” vraagt hij. Ik zet mijn nummer in zijn gsm en loop naar binnen. Ik kleed mij om en ga in bed liggen. Ik hoor mijn iphone af gaan en neem die vast en zie dat ik een bericht heb van een onbekend nummer
Juist buiten was perfect voor mij. Morgen in het park gaan zitten om half 10? xxx Ralf
Ik kijk nog eens naar mijn scherm voor de zo veelste keer ik kan gewoon niet geloven dat hij mij vraagt om weg te gaan met hem. “Ja tuurlijk lijkt mij leuk, maar ik ga slapen slaaplekker droom zacht xxx Sara” antwoord ik. Voor ik het weet lig ik al te slapen. Als ik wakker word ga ik douche en neem een setje uit mijn tas. Ik loop naar de badkamer en neem een douche. Ik doe het setje aan en loop naar beneden ik neem mijn iphone en steek die in mijn tas en loop naar het park. Als ik Ralf daar al is. Ik loop naar hem en geef hem een knuffel en voel dan zijn lippen op die van mij. “Ik wil je eigenlijk al van gisteren iets vragen.” Zegt Ralf. “Sara wil je mijn meisje zijn?” “ja heel graag” en ik voel zijn lippen weer op die van mij. “ik hou van je sara.” “ik ook van jou.” Je bent nog de hele dag bij Ralf. Je blijft bij hem slapen dus zijn jullie je spullen bij Amber gaan halen. Zijn ouders zijn weg en jullie hebben samen nog een wilde nacht.

Reageer (1)

  • MyStoryy

    OMGGGG
    i love it
    thanks babe hij is echt gweldigg
    (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen