Foto bij Chapter 31

Helaas, toch abo's verloren, maar niks aan te doen =)

De volgende morgen werd ik slaperig wakker en ik voelde mij meer moe dan ooit. Vannacht was om eerlijk te zeggen geweldig. Slaperig open ik mijn ogen en kijk ik naar de slapende Harry. Zijn warrige haar valt gedeeltelijk over zijn gezicht en zijn mond staat een beetje geopend. Met een glimlach strijk ik de plukjes haar uit zijn gezicht en een zachte zucht verlaat zijn mond. Nog steeds moe druk ik me wat dichter tegen hem aan en sluit mijn ogen weer. Zo moe...

Een geklop haalt me uit mijn slaap en nu ik opkeek staarde ik recht in de ogen van Harry die mij even met een lach aankeek voor hij zijn blik ophief naar de deur. 'Amelia, are you still sleeping? Can I come in? It's almost noon you know.' Mijn vader, oowh, echt geweldig. Lig je naakt in bed naast je vriend die evenveel kleren als jij aan hebt, besluit je vader na een week eindelijk een gesprek met je aan te gaan. Wat een timing... 'Dad, how much I would love to talk to you right now, this is not really the right time.' Snel sla ik mijn hand voor Harry's mond zodra ik merk dat hij in een lachbui terecht komt. Niet dat dat blijkt te werken want zijn lachbui is behoorlijk aanstekelijk en voor ik het weet begin ik zelf nog mee te lachen. 'Amelia, why are you- Is there someone with you over there?'
'Jared, I don't think it will be a great idea to walk in that room right now.' Nu begonnen mijn wangen ook nog zeker een aantal graden warmer te worden. Bedankt mam, maar moest je dat nu zo uitdrukkelijk tegen papa zeggen? Na wat geroezemoes waren mijn ouders weg en begon de lach van Harry af te nemen. 'Hé, you are the one who has to go downstairs in a while with my parents and my brother in the house.' Ik buig wat naar hem toe en fluister hem zachtjes toe. 'And I don't believe that my dad really likes the thing we did last night.' Nu pas zag ik de paniek toeslaan in zijn ogen, maar helaas, geen uitweg. Als hij er zo hard om kon lachen, mag hij nu ook wel een beetje zweten. Ik trek de dekens van hem af en wikkel die om me heen zodat ik in ieder geval iets om me heen had. Hij daarentegen lag er heerlijk naakt uit. Met een wenkbrauw wiebel loop ik mijn eigen badkamer in, niet veel later gevolgd door Harry. Terwijl de warme waterstralen om me heen vallen, drukt het lichaam van Harry zich tegen me aan. 'You must be really confident or an absolute idiot to want this while everyone knows you're here.' Met een lach sla ik mijn armen om zijn nek heen en trek hem nog wat dichter tegen mij aan. Ook al is het water van de douche behoorlijk warm, Harry blijft warmer. Hij verwarmt me van binnen en van buiten, terwijl het water alleen de buitenkant verwarmt. Warme handen die over mijn lichaam glijden, hete kussen die in mijn nek worden gezet, harde buikspieren die tegen mijn buik aangedrukt zijn en brede schouders waar ik mijn nagels in heb gezet. Zonder voorbereiding tilt hij mijn been wat omhoog en glijdt langzaam naar binnen. Een zachte kreun van mij afkomstig verlaat mijn mond en de combinatie van Harry in me en de stoom in de douchecabine laten me naar adem snakken. 'How much I love to hear you, be aware that your parents and brother are downstairs.'
'That is the one thing you don't want to hear while doing this Harry.'

Met natte haren en schone kleren aan lopen we naar beneden toe. Hoe meer treden we aflopen, hoe harder de geluiden uit de keuken en woonkamer worden. 'Are you ready to meet the parents?'
'Probably not, but you survived my sister and mom, so hopefully I will as well.'
'Let's go then. And don't pay too much attention to my brother. He is amazing, but the most protective one of all.'
'Please give me a hint when I have to run.'
'I will. I just scream "RUN!" and then you have to run for your life. Ok?'
'Deal.'

Het is me min of meer toch nog gelukt. Van het weekend hopelijk nog een hoofdstukje ;)

Reageer (3)

  • saraaah

    Fav story op dit moment. Écht, ik hou van dit verhaal. Ik lees hem pas sinds vandaag, maar ik hoop dat het beter gaat met je vader! xo

    1 decennium geleden
  • nialldream

    Ohgod i just love this

    1 decennium geleden
  • Peperoni

    Oh god. Just gotta love this part, mhehehehe.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen