Foto bij Chapter one.

Ik stak de sleutels in de deurslot en draaide de voordeur open. Het was winter en het was erg koud buiten, helaas soms ook binnen. Nu vooral, aangezien ik de verwarming niet heb aangezet toen ik het huis verliet. Ik stampte het sneeuw van mijn zwarte laarsjes af en drukte op het lichtknopje. Ik trok mijn sjaal over mijn hoofd en hing mijn blauwe dikke jas op. Mijn wanten trok ik al uit en deed de gangdeur open. Raar, ik kan me niet herinneren dat ik de lampen aan had staan. Misschien was Colton al thuis? Ik liep naar de keuken om te kijken waarom de lamp aanstond, toen ik twee grote mokken op de keukentafel zag staan. Er kwam stoom uit dus zag het er behoorlijk warm uit. Heerlijk, ik liep er naartoe alsof ik gehypnotiseerd was. Ik wilde zo graag iets warms aanraken. Ik pakte de mok met beide handen vast en sloot mijn ogen. Ah, warmte. Een pijnscheut door mijn vingers liet me realiseren dat het te heet was en liet het weer op tafel zakken. Oh! Er zaten minimarshmallows in, daar houd ik zo van! "Hi babe," hoorde ik zijn stem vanachter me. Ik draaide me snel om en glimlachte breed naar hem. "Hey babe," reageerde ik en hij steunde met zijn handen op de keukentafel achter me, terwijl hij naar voren leunde om een kus om mijn lippen te drukken. Maar daar had ik niet genoeg aan! Als de mok te heet was om mijn warmtebron te worden, dan moest deze man er maar aan voldoen. Ik greep zijn kraag en trok hem terug naar mijn lippen. "Missed you." Fluisterde ik tussen de kusjes door. Zijn hand vloog naar mijn nek, voorzichtig streelde zijn vingers zich een weg door mijn haren naar mijn hoofd. Hij had nu de controle en zijn andere hand kwam op mijn heup terecht. Hij duwde me tegen zich aan. Kijk, dit noem ik nou warmte.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen