Foto bij 009

Ik zwaaide nog een laatste keer naar mijn ouders en reed toen echt weg. Paul en ik hadden besloten om Leah en Steven maar op de achterbank te dumpen aangezien die twee het wel gezellig hadden.
‘Bij ons was het wel wat minder duidelijk.’ Grinnikte ik en keek Paul lachend aan. Hij begon te lachen en knikte.
‘Je maakte het me dan ook wel erg moeilijk.’ Ik begon weer te lachen en knikte.
‘Sorry daarvoor.’ Zei ik lachend en klopte hem op zijn been.
‘Ik denk trouwens dat we Emily en Sam moeten uitnodigen om vanavond te komen eten. Dan kunnen ze meteen je broer zien.’ Zei hij zo zacht mogelijk. Ik hoopte dat Leah het niet had gehoord, maar ze keek al op.
‘Wat?’ vroeg ze en keek ons aan.
‘Dat we Sam en Emily vanavond voor het eten vragen.’ Zei ik voorzichtig en peilde haar reactie via de achteruitkijkspiegel. Ze haalde haar schouders op.
‘Ik denk dat ik dat nu wel aankan.’ Zei ze en knikte in Stevens richting. Hij keek ons allemaal verward aan.
‘We leggen het nog wel een keertje uit.’ Zei Leah snel en keek strak naar voren. Ik knikte en reed de oprit op. Ik zuchtte geërgerd toen er twee motoren stonden. Die hoorden naast het huis, niet op de oprit.
‘Guys, verplaats die motoren of ik verplaats ze zelf.’ Zei ik harden twee seconden later stormden Jacob en Seth naar buiten. Tevreden parkeerde ik mijn auto en stapte uit. We namen alle vier een tas van Steven en liepen ermee naar binnen.
‘Woooow. Jullie zijn snel terug.’ Hoorde ik de twinkelende stem van Kim zeggen en ze verscheen in de kamer. Ze nam een tas van me over en zette hem steunend op de bank neer.
‘Jij moet eens wat push-ups gaan doen Kimmikip.’ Zei ik en zette met een zwaai een andere tas op de bank.
‘Nee dankje.’ Zei ze en ging op de bank zitten. Ik begon te lachen en trok Steven mee.
‘Jij krijgt een rondleiding.’ Zei ik en begon in de keuken. Steven keek even rond en knikte goedkeurend.
‘Dit heb je goed voor elkaar zusje.’ Zei hij en gaf me een schouderklopje.
‘Kom, dan laat ik je de rest van het huis zien.’ Zei ik en trok hem alweer mee.

Reageer (2)

  • martje96

    GA JE NOG VERDER??? PLEASE
    DIT IS EEN TOP STORY!!

    1 decennium geleden
  • Opia

    Snel verder! :Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen