Foto bij Chapter 27

16+

ss Het is warm. Het is extreem warm eerlijk gezegd. Er glijdt iets langs me heen en drukt me tegen hem aan. Ik voel handen over mijn hele lichaam heen en warme vochtige kussen in mijn nek. Ik hoor mijzelf kreunen van genot. Dit moet wel de meest geweldige droom ooit zijn. Mijn eigen persoonlijke paradijs. De warmte werd alleen warmer en de druk in mijn gehele lichaam werd alleen maar heviger. De hand gleed van mijn borst over mijn buik en venusheuvel heen en gleed nog verder naar de plek waar de spanning zich aan het opbouwen is. Hij drong een vinger bij me naar binnen en

'Oh my God' Ik schoot overeind en zag het vage silhouet van Harry terwijl zijn ontblote tanden zichtbaar waren in de duisternis van de nacht. Hij trok me naar zich toe en liet me schrijlings op zijn schoot zitten. 'Goodmorning Sunshine.'
'Morning? It must be midnight.'
'I couldn't resist myself. You looked so sweet when you were a sleep, but your smoking body so close against me made me mad. It took a while though to wake you up, however I think you dreamt about the same I was actually doing with you.'
Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Vind ik dit fijn? Absoluut! Wil ik hiermee stoppen? Absoluut niet! Maakt dat mij net zo erg als dat hij is? Daar is geen twijfel over mogelijk. Conclusie? We zijn onverzadigbaar. Ik voelde zijn borst trillen waarna er een lach vanuit zijn borst uit zijn mond werd voortgestuwd. Hij lacht me gewoon uit. Zonder iets te zeggen pak ik zijn penis vast en laat mijzelf over hem heen glijden. Zijn lachen vergaat hem gelijk als ik zijn adem hoor stokken waarna hij een diepe ademteug neemt en een kreun uitstoot. 'Still funny?'
Hij duwt me dichter tegen zich aan en geeft een kus op dat ene gevoelige plekje onder mijn oor. 'No way, but this is so much better.' Rustig begon ik op en neer te bewegen en bij elke stoot van hem werd ik verder naar de rand gedreven. Ik laat me achterover vallen en ik voel hem uit mij glijden. Harry volgt me gelijk en wil dan ook direct weer bij me naar binnen. Dat gebeurt alleen niet zo snel als hij wil. Ik klem hem tussen mijn dijen zodat hij absoluut niet verder kan en gestopt wordt voor mijn vagina. 'Amelia?'
'Hm?'
'Don't act like you don't know what I'm talking about.'
'You woke me up. Show me you can actually wait.Maybe it will pay itself off.' In plaats van hem de kans te geven iets te zeggen drukte ik mijn mond verlangend op de zijne en liet mijn handen over zijn lichaam glijden terwijl mijn tong het ritme overnam van het eerdere liefdesspel. Zijn handen gleden verlangend over mijn gehele lichaam, mijn borsten, waar hij zachtjes in kneedde, mijn buik, waar hij rondjes op draaide, overal. Ik draaide ons om en begon hem kussen te geven in zijn nek en terwijl ik steeds lager de kussen plaatste, versnelde zijn ademhaling.
Zijn harde borstspieren, elke getekende lijn op zijn lichaam en lager. Ik sluit mijn hand om zijn geslachtsdeel en ik voel dat het lichaam van Harry verstrakt voor ik mijn gezicht er naar toebreng en mijn warme adem over zijn naakte huid glijd. 'Amelia...' Het klonk als een smeekbede en een vraag in één, waarop ik mijn mond er overheen sloot en zachtjes begon te zuigen, afgewisseld met kleine likjes. Zachtjes blaas ik op zijn eikel en ik zie dat Harry moeite heeft zichzelf te beheersen. Na een tijdje zie ik letterlijk het zweet op zijn lichaam staan en ik moet toegeven. Hij heeft het langer volgehouden dan ik dacht dat hij kon. 'You actually can be patient.' Hij veranderde zo snel van positie dat ik niet eens de kans had een gil te geven. 'That's what I thought as well.' Hij trok mijn benen naar zich toe tot ik ze opgetrokken op het bed had liggen. Geen enkel woord, geen enkele uitleg, geen enkele film had me hierop kunnen voorbereiden. Zijn mond op op mijn clitoris. Als uit reflex wil ik mijn dijen en benen tegen elkaar knijpen, maar Harry houdt mijn benen stevig op zijn plaats. Kreunen die het hele gebouw kunnen horen verlaten mijn mond en dat kan me ook niks schelen. 'Harry!' Ik trek dit echt niet veel langer. 'Wow, you are the impatient one!'
'We both are and now just, Harry!'
Een paar seconden later voel ik hem in me glijden en een bepaalde rust en een gigantische onrust staan lijnrecht tegenover elkaar. Rust dat ik straks van mijn spanning verlost wordt. Onrust omdat diezelfde spanning nu door heel mijn lichaam heen raast. Zijn heupen bewegen steeds sneller en met iedere stoot trekt mijn lichaam steeds meer samen. Onze lichamen, beiden licht bezweet door de inspanning, beiden niet van elkaar te scheiden.
Een kreun was het laatste dat ik daadwerkelijk meekreeg. Daarna werd ik meegevoerd naar een echt paradijs, mijn eigen tunnel van licht, mijn hemel. Ik weet niet hoe lang ik daar heb gezeten, maar toen ik weer terugkeerde naar de aarde lag Harry met een zware ademhaling op mijn borst.

'I've been in Paradise.' Is alles wat ik schor uit mijn stembanden kan halen. Lachend rolt hij van me af en trekt me overeind. 'Me too, let's see how the Paradise of today will start. What I originally wanted to do. Watching the Sunrise.' Met de deken om ons heen geslagen laat ik me meetrekken naar de schuifpui die hij open trekt. Hij draagt niet meer dan een boxer en ik een slipje en een shirt dat ik ergens vond. Verscholen in de dikke dekens namen we plaats op de grond op het balkon waarbij ik leunde tegen Harry's borst. 'Wow Harry, I had no idea you were quite this romantic.'
'There is so much more you don't know about me, yet you know more then some people do.'
'I would love to, but for now, this is beautiful. You are amazing did you know that?' In plaats van antwoord te geven trok hij me nog iets dichter naar zich toe en drukte een kus op mijn wang. Zo zou ik wel eeuwig kunnen blijven zitten...

Hopelijk vinden jullie dit hoofdstuk wat =). Let me know! Ik ben er een tijdje half uit geweest ivm ziekte enzo, maar hopelijk heb ik komende weken iets meer tijd om te schrijven. In ieder geval, allemaal bedankt!! [/qoute]

Reageer (2)

  • Peperoni

    Awww cuute! Ze zijn echt zo lief :Y)

    1 decennium geleden
  • xFaithX

    Sexy en romantische Harry
    Mooi stukje, hopelijk gaat het wat beter!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen