Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (25)

  • Luckey

    Vind het jammer dat die gestopt is nu
    Lees hem voor de tweede keer nu
    Maar snap het wel van jou kant weer

    Je verhaal is zo eng goed geschreven dat je echt steun heb
    Ga nu door een iets minder leuke tijd
    En je verhaal geeft steun en soms tips

    Ik vind het knap dat je hem.online heb gezet
    En.soort van je leven erin heb geschreven
    Ben wel blij dat het beter met je gaat
    Je schrijft een deel van je af en dat lucht bij jou weer heel erg op

    MAAR MAAK PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE!!!!
    een vervolg
    Het is te goed en te leuk om te lezen

    Succes met je leven verder nu (flower)

    Als er vervolg komt wacht ik daar op - xx

    1 decennium geleden
  • Raveness

    Idd jammer dat het verhaal is afgelopen, maar ik begrijp het wel.
    Dat jij je niet meer kan identificeren met de Marion uit dit verhaal is denk ik een stap in de goede richting..

    Ja eerlijk gezegd hoop ik op een vervolg en ik weet nu even geen titel uit mijn hoofd maar je zou in dit verhaal een melding kunnen maken voor het vervolg aangezien de meeste mensen niet de abbo verwijderen.
    Daardoor krijgen we ten alle tijden een mail..

    Ik wens je het allerbeste toe in je toekomst in ieder geval..

    (K)(K)

    1 decennium geleden
  • Iskuane

    Heel erg bedankt voor dit mooie verhaal.
    Geweldig hoe jij dingen onder woorden kan brengen, het hele verhaal heb ik met Marion meegeleefd.

    Wel jammer dat het nu stopt en ik hoop dat je nog meer gaat schrijven.

    1 decennium geleden
  • Lacrymosa

    Jammer dat het verhaal afgelopen is, maar je mag alvast trots zijn dat je het op deze site hebt gezet! Misschien helpt het je al een beetje verder om het al van je afgeschreven te hebben... Ik wens je alvast succes in je verdere leven, alleen maar vooruit kijken, dan komt jou vast veel moois tegemoed!

    1 decennium geleden
  • Annxx

    I loved the story!! Jammer dat het over is. Deel 2 lijkt me erg leuk ;)
    Xxx lianne

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen