Foto bij Chapter 25

Veel plezier met lezen chiquita's =D

Na een uurtje gezeten te hebben wil Anne nog even iets met Harry onder vier ogen bespreken, waardoor ik nu ietwat onwennig met Gemma in de kamer zit. Het beste is volgens mij om er maar gewoon over te beginnen. Nerveus houdt ik mijn kopje thee stevig in mijn handen. 'I know what you think and I totally understand it. Your brother is famous and a million girls would like to date him, become known because of him or just because of the fame. I am not quite sure how to convince you I am not one of these girls. I'd rather sit home and watch a film than go to fancy restaurants where you know for sure the paparazzi is waiting for you. I actually don't think I would like the fame, but I really like Harry. I am not going in on all the details, because I don't think you would like to hear these things about your brother, but I really like him as in him, not because he's famous and stuff. I don't want his money, I like him for the things he does and say. Hopefully you will believe me once, it doesn't has to be today, but one day.'

Ik heb nu alles gezegd tegen haar wat ik kon zeggen en verder kan ik er niks meer aan doen. Het is aan haar om me te geloven of niet en al zal dat niet direct zijn, hopelijk wel binnenkort. Ze kijkt naar het kopje thee in haar handen voordat ze zich weer naar mij wend. 'I just want him to have a nice girlfriend, who makes him laugh and a girl who doesn't want to date him because he is a star. There were so many girls who wanted to date him. People of who I thought they were my friends later on only visited me because of him. I just want the right girl for him and I truly hope you are this girl. It is something time will tell doesn't it? And sorry for what I said when you walked in, I just hope you are not one of the girls I described.'
Met een glimlach keek ik haar, juist omdat de liefde die zij voor haar broer had zo herkenbaar was. Zelf zou ik bij mijn broer ook eens een leuk meisje willen zien en niet een zoveelste populair meisje die enkel met hem wilt daten omdat hij in het voetbalteam van school zit. 'Sister - brother love is one of the things you should cherish the most. I have a brother as well and for him I want exactly the same.'

Blij dat ik haar begreep lachte ze voor het eerst deze avond oprecht naar me. 'Well enough talked about brothers, what do you do on a daily basis?' Lachend zette ik mijn lege kop terug op tafel. 'It is actually quite boring. I live in a small town named Lenham in Kent and I am still studying. I have a brother named Dean and he is three years older than I am-'
'How old are you actually if I may ask?'
'I am almost 6 months older than Harry is.'
Even verbaasd kijkt ze me aan en lachend maak ik een gebaar dat we het daar maar niet over gaan hebben toen Anne en Harry weer de kamer in kwamen lopen. Even later zitten we allemaal nogal stil op de bank en het zit op het randje van onwennig. 'May I ask you something a bit brutal?' Ik keek niet naar een specifiek persoon, maar richtte mijn aandacht vooral op Anne die zei dat ik kon vragen wat ik wilde, maar dat ze niet weet of ze er een antwoord op gaat geven. 'Did you design the interior yourself or did you hire a interior designer?'
Die vraag die ze waarschijnlijk het minste hadden verwacht zorgen voor vreemde blikken mijn kant toe, terwijl Harry daarentegen de kamer rondkeek en halverwege een glimlach op zijn gezicht kreeg.
'An interior designer, why?'
'If you say it is designed by "McCartner interior designer" I am going to kill myself.'
'Why? And yes it has been.'
'Oh God' Bijna gelijk schud ik mijn hoofd en sla mijn hand ertegen terwijl Harry luid begon te lachen.
'Our house has been designed by Amelia's mom.' Bracht Harry er lachend uit, waarna ik hem een duw gaf.
'This is just so weird. Have you already find the secret components?' Nu keek iedereen mij nog raarder aam en ik wist dat ik nu ook dit moest gaan uitleggen.
'How do I say it. My mom really loves secrets and she thinks life always can have one or two misteries more. So in every room in a building she designes there are secret and hidden places. That's one of the reasons people love her work.' Ongelovig werd ik aangestaard waaruit ik kon opmaken dat ze dachten dat ik gek was geworden en daardoor wist ik ook dat ze er niks vanaf wisten. 'It's true, I have found two in my room, but my mom claims there is another one. Let's see.' Ik stond op uit mijn stoel en liep naar de eerste muur. Muren en openhaarden, dat zijn mijn moeders favoriete plekken. Toen ik de muur had afgezocht liep ik door naar de openhaard terwijl Harry nu achter me stond, meekijkend naar iets waarvan hij niet wist naar wat en waar. Na een paar keer zoeken naar het juiste knopje had ik het eindelijk gevonden en na er op gedrukt te hebben hoorde ik achter mij ergens een klik. Gelijk draaide ik mij om en ik zag Gemma en Anne verbaasd naar de muur kijken, waarna ze naar de muur liepen waarvan het fotolijstje die er hing naar voren was geschoven. Het leek wel op een kluis en Anne haalde de inhoud eruit. 'Your mom is awesome.' fluisterde Harry hard genoeg zodat iedereen het kon horen. 'My mom is overly excited.' Als kleine kinderen gaat iedereen zitten op de stoelen terwijl ze het boekje openen. 'It is book about family.' zei Anne zachtjes.
'Jup, that's my mom. And there is a hidden place in every room of the building. This is the only one I helped you with, the others you may find yourselves. Gemma rende direct naar haar oude kamer en ik wist dat Harry dat het liefste ook zou willen. 'Come on, let me laugh while you search for your hidden secret.' Als een kind trekt hij me aan mijn arm mee. Dit is zo leuk om te zien! Nu begrijp ik waarom mijn moeder dit zo leuk vind. Een stel volwassenen die op zoek gaan naar verborgen plekken in hun kamer. Alsof je eindelijk weet waar je je schat moet zoeken.

Reageer (2)

  • Peperoni

    Aww cute! ^^ Ik zou dat ook wel willen en dan Liam vinden. :Y)

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    Zo tof!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen