Foto bij Real 10.

Hii
Druk, druk, druk.
Ik snap best dat ik een abo ben verloren, want het is nu al een week sinds ik heb geschreven. Voor zeven uur vanavond kunnen jullie daarom nog een stukje verwachten!
Ik ben trouwens helemaal verliefd op Midnight Memories.
Iemand anders ook?
Vast wel!
Dit stuk is grotendeels bedacht bij de fitness gisteren.
Straks ga ik weer en daarna naar Catching Fire. Excited!
Hyves is gisteren gestopt en de reden dat ik dat zeg, is omdat ik samen met vijf andere meiden op de twilighthyves een verhaal schreef. Zou ik hem hier posten of niet? Daar hoef ik niets voor te schrijven tot ik bij het einde ben gekomen, dus het neemt geen extra tijd in beslag.
Heeft iemand daar behoefte aan?
Lots Of Love.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • Louisgirl

    Catching Fire is zo'n awesome film! Net als dit stukje.
    En net als Midnight Memories! You And I, Half A Heart en Midnight Memories zijn gewoon freaking amazing!
    Van mij mag je het verhaal er wel opzetten. Ik ben wel benieuwd. Maar het Twilight tijdperk is denk ik een beetje voorbij...
    xxSnelVerderxx!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen