Foto bij Chapter 22

Ik kreeg steeds meer moeite met ademhalen en het leek alsof er een bepaalde druk op mijn borst zat. Alsof iemand een kussen op mijn gezicht drukt, alsof je zo hard mogelijk achter elkaar ben wezen rennen zonder pauze. Als een astma patiënt. Het vreemde was dat ik allemaal geschreeuw en stemmen om me heen hoorde. Ik hoorde Destiny gillen, mijn moeder bidden en mijn vader zei niks. Als uit het niets kwamen er langzaam beelden bij de geluiden die ik hoorde. Ik zag mijn vader mijn moeder stevig vasthouden en mijn broer leek geheel in paniek te zijn. 'Don't go! Don't leave me! Wake up Goddamnit!' Bijna gelijk leken alle beelden te verdwijnen en ik voelde de druk op mijn borst steeds groter worden tot ik dacht dat het zou ontploffen.

Met een schok werd ik wakker en gedesoriënteerd kijk ik om me heen. Dit is niet mijn slaapkamer. Waar ben ik? Pas op het moment dat ik de omgeving begon te herkennen en een persoon naast me voelde liggen wist ik dat ik bij Harry thuis was. Ik voelde dat ik klam was van het zweet en de warmte die Harry uitstraalt helpt ook niet bepaald om af te koelen. Zo zacht mogelijk schuif ik naar de rand van het bed en stap het bed uit waar ik de koude buitenlucht tegen mijn nog naakte lichaam aanvoel. Voorzichtig loop ik naar de badkamer terwijl ik ondertussen wat kledingstukken oppak, een string en een shirt van Harry moeten wel voldoende zijn. Zodra ik de badkamer bereik sluit ik de deur voordat ik het licht aan doe. In de spiegel zie ik een meisje dat bleek eruit ziet en waarvan de schrok nog op haar gezicht te zien is. Gelijk gooi ik een plens koud water in mijn gezicht, ga naar het toilet en fris mijzelf op voordat ik de kleren aantrek. Op het moment dat ik nu in de spiegel kijk zie ik er al iets beter uit en even laat ik mijn hand over mijn borst gaan. Een hele vreemde droom, dat staat vast. Rustig loop ik weer terug naar het bed en kruip onder de dekens. Daar waar net het zweet bij me uitstond, heb ik het nu koud, waardoor ik me gelijk onder de dekens tegen Harry nestel. 'I thought you weren't coming back.'
Ik hoor Harry's schorre stem en ik sla mijn arm steviger om zijn middel heen. 'Well, you were lying so cute, I just couldn't leave.' Een zacht gelach deed me even opkijken naar Harry. 'Don't leave me.' Even schrok ik omdat precies hetzelfde gezegd was in mijn nachtmerrie. Het moet toch toeval zijn, het kan niet anders... maar dat maakt het er niet enger op.
'What's wrong?'
'Nothing is wrong, I just had a weird dream where someone said the exact same thing.'
'Hmm...' Harry leek inmiddels alweer in slaap te zijn gevallen en bij zijn draai trok hij mij zo goed als over hem heen. Niet dat ik daar enigszins een probleem mee heb. Hij is warm, ligt heerlijk, ruikt lekker en bij hem voel ik me veilig.

'Amelia wake up!!' Dat is dus iets waar ik helemaal geen zin in heb. 'I don't want to wake up.'
Op het moment dat ik dat gezegd had voelde ik de dekens van me afgetrokken worden, waarna ik aan mijn benen het bed uitgetrokken werd. Half slapen stond ik 10 seconden later in de keuken. 'Harry, you just woke me up a few seconds ago and now we're standing here in the kitchen. Can you please tell me what I'm doing here?'
'We are going to make some pancakes for everyone.'
'Harry! I'm wearing nothing more than your shirt and a panties.'
'We are going to bring them the food!'

Even later stonden Harry en ik samen in de keuken met alle ingrediënten voor ons. Voor de zekerheid had ik ook maar broodjes gepakt die in de oven konden en sinaasappels om verse jus van te maken. 'Stir the flower with a mixer and add the milk to it.' Las ik van het pakje. Ik gaf eerst aan Harry de bloem en pakte vervolgend de melk. Net voor ik de melk had toegevoegd hoorde ik het geluid van een aangesloten mixer en in twee seconden zag ik een stofwolk omhoog dwarrelen. Snel gooi ik de melk erbij en zodra de stof weg is kijk ik Harry met opgetrokken wenkbrauwen en een glimlach aan. 'Couldn't you just wait for a second?'
'No way, I Always wanted a flower girl, and now I finally have one.'
Lachend duw ik hem weg en doe de eieren bij het mengsel samen met wat zout ene begin het verder te mixen. Als laatste nog een klein beetje olie en het is klaar. Harry staat helemaal klaar met een pan en schijnt die dan ook aan mij te willen geven. In plaats daarvan duw ik hem voor het fornuis en geef hem de schaal met pannenkoekenmix. Hij gooide wat boter in de pan gevolgd door de mix. 'Turn it.' Hij pakte de pan met beide handen vast en gooide de pannenkoek omhoog. Helaas kwam de pannenkoek niet netjes terug in de pan, maar vloog in plaats daarvan de keuken door en eindigde op de grond. Lachend keek ik naar de pannenkoek en hoe langer ik bleef kijken, hoe harder ik begon te lachen. 'Stop laughing! Do it yourslef then!' Met een grijns pakte ik de pan over en begon te bakken. Op het moment dat ik hem echter wilde keren met een spatel, hield hij me tegen. 'No way, the same as I did.'
'Then I have to spill another pancake by throwing it on the ground.'
'Ha-Ha, you know what I mean.' Zo geconcentreerd mogelijk probeerde ik de pannenkoek om te draaien, maar hij leek maar gewoon niet de lucht in te willen gaan. Overdreven zwiepte ik de pan omhoog. De pannenkoek vloog er ook degelijk uit, helaas leek dit keer Harry zelf het doel te zijn.
'Thanks for the pancake, but I rather like my pancake more baked through.' Onschuldig kijk ik Harry aan die naar me toe loopt en zijn armen om me heen slaat. 'My girl covered with flower. Kiss me.' Ik schuif mijn ene hand achter zijn hoofd en ga op mijn tenen staan dicht tegen hem aan, waarna ik mijn lippen op zijn zachte lippen druk. Hij tilde mij op en zette me neer op het aanrecht, zichzelf nog dichter tegen mij aandrukken. Het puntje van mijn tong speelt een spel met de zijne en als de geur van verbrande boter ons niet hard verstoord, dan waren we nu nog bezig.
'The pan!' Snel gooi ik de pan in de wasbak en het makt een luid sissend geluid als het in aanraking komt met het koude water. 'And that's why I decided to put some bread in the oven as well!'

Hallo lieve lezers =). Sorry dat ik van het weekend niets geactiveerd heb! Gisteren/ Vannacht heel de livestream gezien en toen was het ineens klaar =(. Wie van jullie hebben het allemaal gezien en wat hebben jullie allemaal voor de rest gedaan van het weekend?

Reageer (1)

  • Peperoni

    AW AW AW AW AW WAAROM ZIJN ZE ZO CUUHUUUTE?
    Wat? --- Ik hou mijn gedachten nog even voor me voor ik iets dom ga zeggen. :')
    Wie ik heb gezien? Een supermooie dame.
    Wat we hebben gedaan? Een Belgische wafel met Belgische chocolade gegeten.

    Miss you already.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen