Foto bij Chapter 30

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (14)

  • Subdivisions

    ooeh scarlet badgirl! Ik zou precies hetzelfde doen ;]
    Snel verder xxx

    1 decennium geleden
  • Caramelpopcorn

    Scarlett, Scarlett...
    Ze doet ZOOO dom,
    Maar ze heeft ZOOO ontzettend gelijk!
    Ik meen het, als ik Scarlett was, het beoit me niet hoe knap diegene ook is, ik zou echt FUCKING boos worden!

    Nicceeeeeeee
    X

    1 decennium geleden
  • Summerday

    JAAAAAA JE HEBT HEEEEEL VEEEL INTEHALEEN WAT DACHT JE VAN 10 LANGE HOOFDSTUKKEN PER DAG *kijkt poeslief en zet pruillipje op* ik vind dit echt een van de beste stories van heel quizlet :)

    1 decennium geleden
  • Miesmuizer

    ooooh nee!!
    NOT GOOD!
    hahaha ik ben net wakker dus origineel ben ik nu niet...

    ‘Ik trek even mijn shirt uit hoor. Het is hier veel te warm.’ zegt Harry dan terwijl hij me nog steeds zo doordringend aankijkt. Hij trekt zijn zwarte Ramones T-shirt over zijn hoofd waardoor zijn inmiddels ietwat gebruinde huid, waar duidelijk een sixpack op te zien is verschijnt. Mijn adem stokt in mijn keel en ik probeer niet opvallend te kijken, want ik weet dat hij dat wilt. Vanuit mijn ooghoeken gluur ik naar de grote tattoo van een vlinder onder zijn borst.
    Wat zou ik hem graag even aanraken nu. ‘Kan je het zien, Scarlett?’ vraagt Zayn.


    Hahaha die laatste zin! Ik vond dat zo grappig! Zayn die verpest het weer he altijd weer die zayn *zwaait met vingertje als schooljuf*

    ‘Zal ik je rug even insmeren? Straks verbrand je nog.’ Hoor ik een hese stem fluisteren. Ik draai mijn hoofd een kwartslag richting de maar al te bekende stem en tref daar twee prachtige groene ogen met fonkelende, gouden spikkeltjes erin. Harry’s gezicht is dichterbij dan ik had verwacht en snel trek ik mijn hoofd een stuk naar achteren. ‘Euh, nee hoeft niet. Jamie doet het wel.' zeg ik snel terwijl ik me richting Jamie draai.


    SCARLETT SCARLETT SCARLETT DOE NOU NIET ZO DOHOMM JE WEET BEST DAT JE HARRY VEEL LEUKER VIND EN IK VIND JAMIE EEN PLAYER, NIET DAT HARRY DAT NIET IS MAAR DAT IS HARRY.... EN JAMIE KEN IK NIET DUS DAT IS EEN PLAYERRRR!

    En zo knap is hij niet. Dus ja dan gaat ze maar met Harrehhhh!

    XX
    Evaaa

    succes voor je internet probleem xD

    1 decennium geleden
  • Nisssie

    Nee, dit gaat helemaal de verkeerde kant op! xD
    Of juist niet...
    Ja, zeer duidelijk xD

    XxxSnelVerderXxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen