Foto bij Quatorze

You don't see, 'cause what you don't see, is when we don't speak
I really don't sleep, I wanna talk to ya
And if I had the world in my hands I'd give it all to ya
I wanna know if you feeling the way that I'm feelin'
I wanna know if you feeling the way that I, the way that I

En daar zaten we weer in de bus, over een uur zouden we bij het hotel aan komen gelukkig maar want morgen zouden we gewoon in de bus slapen maar ik had nu wel behoefte aan een lekker bed. Ik zat wat mee te neuriën met de titel song van victorius en onder tussen was ik Shara haar, haar aan het vlechten. Het was erg stil in de bus en ik probeerde Fredo en Justin zo veel mogelijk te negeren. Ik zag hoe Jaden geboeid naar de tv zat te staren en de rest ook een beetje aan het niks was. Toch vloog de tijd snel voorbij en stopten we bij het hotel, Scooter had ons al verteld dat we gewoon alleen alles wat we vandaag en morgen nodig hadden mee moesten nemen zo dat de koffers gewoon hier konden blijven in de bus. Ik stapte uit en liep achter de rest aan naar binnen, Shit dit hotel was luxe ik keek om me heen en probeerde veel in me op te nemen. 'We vertrekken morgen om 12 uur dus jullie kunnen uit slapen.' Ze Scooter terwijl hij ons een pasje gaf. Allemaal onze eigenlijk kamer hoe fijn, ik moest op de tweede verdieping zijn dus besloot de trap te nemen. '1...2...3..4..5..' 'Wat doe jij nou?' Hoorde ik een stem naast me zeggen. Ik keek ook en zag Justin me onzeker aan kijken. 'Ik te de trap treden.' Zei ik na een stilte en liep verder en ging ik door met tellen. 'Waarom doe je dat?' Weer stopte ik met lopen omdat ik anders niet verder kon tellen. 'Weet ik niet dat doe ik altijd.' 'Waarom?' Vroeg hij nog maar ik telde al weer verder. Bij 167 was ik uit eigenlijk aan gekomen op de tweede verdieping, ik zag nog net hoe Chloe in haar kamer verdween, zo te merken zaten we allemaal op de zelfs verdieping. Ik keek op mijn pas kamer 22 ik keek om me heen en zag het nummer staan. 'Eye we zijn buren.' Zei Justin toen ik bij mijn deur stond. Ik werd een beetje geïrriteerd dat hij steeds aardig wou doen. Ik opende mijn deur en trok hem snel dicht, zo makkelijk maakt hij het niet goed. Ik bekeek de kamer, her was prachtig een mooi tweepersoons bed en een lekker ruim balkon. Ik opende de andere deur en zag een super mooie badkamer, ik besloot dat ik even in bad zou gaan. Ik liet het water er in en pakje een lekke zeepje en liep terug naar de kamer om mijn slaap spullen te halen. Ik liep weer naar de bad kamer en kleden me uit om me vervolgens in het warme water te laten glijden. Dit was heerlijke en lekker rust gevend . Ik gunde mezelf even tijd om goed na te denken over dingen, het was allemaal heel verwarrend. Namen half uur waren mijn vingers oma vingertjes dus besloot ik er maar uit te gaan. Ik droogde me af deed mijn haar op een rommelige knot en trok een joggings broek en topje aan. Ik liep naar het bed en ging er op zitten ik had echt nog geen zin om te slapen, Ik pakte mijn mobiel van het nacht kastje en zag dat Shara me vol had gespamt met foto's van haar kamer ik moest lachen en stuurde een foto terug. Ik had ook nog een bericht van Alfredo met de vraag hoe het ging maar voor ik kon beslissen of ik wel zou antwoorden of niet werd er op mijn deur geklopt, wie kon dat nou weer zijn? Het liefst wou ik gewoon doen of ik sliep maar toen er nog een keer op mijn deur werd geklopt liep ik er toch maar heen. Ik opende de deur en keek recht in het gezicht van Justin.


Haha al jullie Jordan love!! Geweldig ^^ Jullie snappen het!! Ik ga nu naar de voetbal en heb om drie uur een wedstrijd (vraag me niet waarom we er zo vroeg moeten zijn). En daarna ga ik meteen door naar een verjaardag van een vriendin en daar kan ik niet te laat zijn om dat het een serprise party!! Maar ik probeer vanavond nog iets te poosten want morgen moet ik ook naar Rotterdam om dat mijn opa vandaag 91 is geworden (hoe oud) Maar ik ga mijn best voor jullie doen big hug xxx

Reageer (4)

  • xxswaggie

    veel succes met je wedstrijd!

    1 decennium geleden
  • bizzle14

    snel verderr xx

    1 decennium geleden
  • xEloquence

    Veel plezier!

    SNEL VERDER IK BEN ZO BENIEUWD! Madison be nice to jussie please (flower)

    1 decennium geleden
  • NxG236

    Spannend!!!
    Snel verder!! ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen