Foto bij 007.4 • La Push

Dayum, he's hot. :D

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • elisabed

    hahaha geniaal

    1 decennium geleden
  • Bloodstreams

    Hahaha
    Ik was net van een lachbui bekomen en toen las ik dit stukje
    Ik heb nu pijn aan mijn buik xD

    1 decennium geleden
  • Sonyara

    whahahahahahaha, nog even en ik ga voortaan je hoofdstukken op wc lezen, door jou pieste ik bijna in mijn broek met dit hoofdstuk. Echt geweldig, liefde sloeg in als een boom, whahahaa, daarna je quote ook nog eens erg lachwekkend, klikt btw erg bekend voor!!!!
    Wahahahahaha, maar laat die laptop heel, daar moet je nog op schijven!!!
    Snel verder, echt mega snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • SPECS

    Het hoofdstukje en je eigen bericht over het schreeuwen waren allebei even lachwekkend.:Y)

    1 decennium geleden
  • SingToMe

    omg, zo'n leuk hoofdstukje :D ik zie hem echt al volop tegen die boom knallen xD
    en niks abnormaals bij jou thuis hoor, mijn papa is me net komen vragen aan welke drugs ik verslaafd ben omdat ik keihard zat te gieren met iCarly gifs op mijn tumblr...
    Ik heb morgen examen, dus dit is echt heerlijk als laatste poging om de stress te verhelpen (naast die twee kilo m&m's die ik heb ingeslagen)
    Ga snel verder, ik wil lezen hoe Jacob met de vampier gaat vechten en hoe Seth Alani gaat zitten uithoren :D :D (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen