Onderweg hebben Sjel en ik de grootste lol. En we stoppen ook nog even bij een bankje om te roken. 'Ik ben wel blij dat mijn pa je ma heeft uitgekozen' zegt hij flirterig.
'Hoezo, vind je het zo leuk bij ons dan?' zeg ik gloeiend. 'Nou, ja, je moeder is aardig, en jij bent gewoon.. fantastisch.' zegt hij.
Ik kleur. 'Zo goed ken je me toch niet?'
'Nee, maar goed genoeg om te weten dat je een super wijffie bent.' zegt hij. Hij doet een stap dichter naar me toe, en we slaan onze armen om elkaar heen. Dan zoenen we.

Als Sjel en Johan weg zijn na het eten, kijk ik pas op mijn telefoon. 3 oproepen gemist van Thomas, en 2 smsjes.

Sorry schat! Bel me ff terug? X

Zóveel heeft ie niet verkeerd gedaan. Eigelijk best gek dat ik de hele dag er niet aan heb gedacht. Soms voeld ruzie gewoon even goed.
De andere sms is van Sammy. Was het nog leuk met Thomas? Ik heb met James gezoend toen Kars weg was! Ik kom vanavond ff bij je langs! Kussie Sam.
Ik sms haar terug. Ik vertel het nog wel over Thomas, we kregen ruzie. Maar ik moet nog wel iets anders vertellen. Tot vanaaf! X
Dan draai ik het nummer van Thomas.
'Hee schat' zegt hij als hij opneemt.
'Hoihoi!' zeg ik vrolijk.
'Niet meer boos?' lacht hij.
'Nee, natuurlijk niet', antwoord ik.
'Oké. Jammer van vandaag, maar we spreken een andere keer wel weer af.' zegt hij.
'Tuurlijk. Ik mis je nu alweer' zeg ik verlegen.
'Ja, jammer dat we vandaag maar zo kort samen waren', antwoord hij.
'Maar ik ga ff naar Sammy, oké?' zeg ik.
'Veel plezier, schat' zegt hij.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen