Foto bij Voorwoord.

I find that, I spill my heart out to anyone who gives the slightest bit of attention.
Silly me.
Thinking they actually care.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (33)

  • NICKYY

    Wauw ik heb respect voor je, dat je je leven durft te delen met andere!
    Ik neem zeker een abo want ik ben erg benieuwd.

    1 decennium geleden
  • Truster

    Ik zal je steunen als je het nodig hebt.

    21 van de 28 aangekruist.

    1 decennium geleden
  • Truster

    Ik heb ook veel van die symptomen. Ik zal dit verhaal gaan volgen tot het einde. Puur omdat ik precies hetzelfde voel.
    Ik heb ook vaak aan zelfmoord gedacht, maar ik ben er toch weer bovenop gekomen. Ik ben erachter gekomen dat ik vroeger nooit met leeftijdsgenoten optrok, omdat ik dat niet durfde. Ik trok vooral naar volwassenen. Dat merk ik nu nog steeds. Mijn beste vriend is in de 40. Bijna alles wat jij genoemd heb, herken ik in mezelf.
    Ik wilde gewoon even zeggen dat je er niet alleen voor staat, er zijn zoveel anderen die hetzelfde probleem hebben.
    Ik vind het niet normaal knap dat je het hier durfde te vertellen. Ze lezen straks allemaal jouw verhaal, een stuk van jouw. Dan gaan ze inzien dat ze zulke mensen niet moeten gaan bespotten, want zo zijn wij nu eenmaal.

    1 decennium geleden
  • Coleta

    Wauw, heel knap van je dat je dit gaat schrijven!
    Ik heb hier echt respect voor!
    Onthoud: Je bent wie je bent en daar moet je trots op zijn.
    +kudo. Puur voor het durven hiervan.

    1 decennium geleden
  • AWritersLife

    ik heb zelf niet meteen de stoornis sociale phobie, maar wel symptomen, ik ben hier echt op getest, en ik wil gewoon laten weten, ik vind het heel sterk dat je dit doet, hierdoor weten mensen waardoor mensen met sociale phobie doorgaan, veel respect en sterkte! x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen