Imiddels zit ik 2 uur later dan gepland bij Destiny op de bank die me geen seconde rust heeft gegeven. Zij had toch echt voor rechercheur moeten gaan studeren. In ieder geval een studie waarbij je iedereen mag ondervragen. Het liefst zou ze het nog doen in een lege kamer in het donker met enkel een tafel en een lamp die fel schijnt op het gezicht van de verdachte. Toen ik binnenkwam had ik niet eens de kans gehad iets te zeggen, maar ik werd meteen naar boven gesleurd zonder wat te drinken. Nu zat ik echter in haar slaapkamer op haar bed. Het was dag, dus het licht van de kamer scheen door de ramen heen. Wel fel in mijn ogen, dus dat kwam weer overeen met haar gewenste ondervragingen.

'Tell me Ms. McCartner. Why did you tell your mom you were with me? Because I was here, but you absolutely weren't.'
'Because you are my safety net.'
'Don't tell me what I want to hear, I want to hear the truth and nothing but the truth, so help me God.'

Destiny zag er zo serieus uit nu, maar ik kon het niet voorkomen dat er een lachbui op kwam spelen en ik deed er echt alles aan om niet hard in lachen uit te barsten.

'So you think this is funny? You think that what you've done is acceptable and-'
'Destiny, if you just gave me the chance to explain it all to you, this all wouldn't be necessary.'
'You think I'm overreacting? What if you were kidnapped! I was scared like hell something terrible happened to you.'

Nu pas zag ik waar al dat ondervragen vandaan kwam. De paniek die nu in haar ogen lag was echt en ze was echt bang dat er iets met me aan de hand was. Ik voelde me schuldig en stond gelijk op met mijn armen naar haar uitgestoken. 'Come here Des. Give me a proper hug and I will tell you everything. I'm sorry for making you scared. You are the best friend I ever had and will have and you will be a part of my destiny. You didn't think I would leave you this quickly right? And besides, I actually was kidnapped' Ze schoot omhoog in mijn armen en keek me geschokt aan. 'What? You must be lying to me.'
'Sorr-'
'Don't ever do this to me again. The next time I will call the police and now tell me what happened!'

Na een klein kwartier ben ik toch wel klaar met het vertellen van wat er gebeurd is, een paar dingen verstandig verzwegen natuurlijk. Met geopende mond en grote ogen staart ze me verwonderd aan. Ze ziet eruit als een mix tussen een kind waaraan je net hebt verteld dat de kerstman niet bestaat en een kind waaraan je net hebt verteld op vakantie te gaan naar Disney Land Parijs. Een krakend geluid verlaat haar keel en het lijkt alsof haar linker en rechter hersenhelft een gevecht aan gaan om te bepalen wat er gezegd gaat worden. 'Why didn't you let me know you would be kidnapped!'
'Do you even hear what you're saying? If everyone knew before he or she would be abducted or kidnapped, no one would be! I had no idea untill the moment he told me.'
'You could have let me know once you knew.' Demonstratief sloeg ze haar armen over elkaar heen en haar uitdrukking sprak boekdelen. Ze was jaloers.
'Des, he took my phone and kept it almost all day. When he gave it back I honestly forgot it and in the evening I was so tired. I assumed to be back this morning, but sleeping on his bed is like sleeping on clouds with a warm-.' Bijna had ik mijzelf versproken, maar op tijd wist ik me in te houden. Helaas had Destiny dat ook door. 'You slut! You slept with him!'
'No I did not! I just slept next to him.' Even keek ik naar mijn handen. 'He went to bed when I already was a sleep.'
'Wow, you are blushing. How did he manage to do that? Have you kissed? Did you see the other guys as well? Did they mention anything about me?'
'Destiny please give me some time to breath. I've seen the guys just a minute or so, so it wasn't that much of a time to really chat and ask if one of them might think of dating you. Sorry babes, but I was still in shock by being abducted and brought to his house.... and we kissed.' Het laatste brabbelde ik erachter aan, hopend dat ze het niet zou hebben gehoord, maar helaas. Ze wiebelde haar wenkbrauwen op en neer en ik wist bijna zeker wat ze wilde zeggen, dus was ik haar voor. 'Yes, he kisses absolutely amazing, as kissing an Adonis or God himself. Are we done now? I promised to help your mom, so I'm going to help her.'
'I want to kiss Adonis!'
'Don't you even dare, I will lock you up for the rest of my life, simply because I can't kill you.' Ik stak mijn tong naar haar verbaasde gezicht uit en rende naar beneden toe. Tijd om mama Destiny, ofwel Clarence te helpen en eindelijk van Destiny af te zijn.

Goedemorgen! Wat vinden jullie ervan tot nu toe =) ? ik ben toe aan weekend! Iemand nog plannen?

Reageer (2)

  • Peperoni

    Cuuuute hahaha (:

    1 decennium geleden
  • Kieran

    Awesome. ^^ Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen