Foto bij Chapter 13

Goedemorgen! Veel plezier met lezen =)

Nog steeds uitgeput wordt ik wakker van een veel te warm lichaam dat naast me ligt. Een warm lichaam dat naast me is gekropen nadat ik al in slaap was gevallen. Een warm lichaam dat nu nog net niet tegen mij aanplakt, maar ook een lichaam dat ik graag tegen me aan heb liggen. Zo stil mogelijk probeer ik me om te draaien, maar toen pas merkte ik dat hij zijn armen om me heen heeft gesloten. Bij elke lichte beweging die ik maak trekt hij mij dichter tegen zich aan. 'Hmmm'. Doodstil blijf ik zitten als ik Harry hoor mompelen, maar na een tijdje valt hij gelukkig weer stil, waarna ik naar mijn telefoon reik en hem net te pakken krijg. Geschokt kijk ik naar het scherm dat aangeeft dat het al half 1 's middags is. Nog erger schrik ik van de hoeveelheid aan gemiste oproepen van Destiny en een aantal van mijn moeder. Snel bekijk ik het berichtje dat ze gestuurd heeft.

Amelia, I've tried to reach you a million of times but you don't pick up!
Your mom just called me because you don't answer your phone and for some reason she believes you're with me.
So lady! Tell me immediately where you are and pick up your phone for godsake. x Destiny.


Snel doe ik een berichtje terug zodat ze niet helemaal gek zou raken.

I'm fine. Call you later. x Amelia

Ik lig hier nu al 5 minuten en in die 5 minuten is Harry helemaal tegen me aan gekropen. Mijn rug tegen zijn borst, zijn benen verwikkelt in de mijne, mijn billen tegen zijn- Amelia, kappen nu! Zijn borst voelde ik regelmatig bewegen, maar toen zijn handen iets te ver omhoog gingen kon het niet anders dan dat hij wakker was. Nieuwsgierig blijf ik doodstil liggen en ik vraag me af hoe ver hij zou gaan als hij denkt dat ik aan het slapen ben. Net voor hij bij mijn borsten is stopt hij, pakt mijn hand vast en met een glimlach en gesloten ogen blijf ik liggen. 'What are you smiling?' Een warme kus beland in mijn nek en ik draai me iets zodat hij er beter bij kan, waardoor de zachte kussen langzaam een weg banen naar mijn gezicht. 'That you decided you went far enough. Which makes me think, you have to bring me back home quite fast. I'm having a barbecue at Destiny's and she is knows I'm somewhere else but home. I don't think it will take that long or she will call my mom to say I'm not there, or that she calls the police.' Ik draai me om in zijn armen en toen pas zag ik dat hij geen shirt aan had en ik een veel te groot shirt van hem aan had getrokken. Schijnbaar zag hij het ook. 'I think I want my shirt back.'
'I think I'm going to keep this shirt. I'm fond of this shirt and I think it likes me too.' Ik wring me uit zijn armen en stap uit bed om wakker te worden. Snel loop ik naar de badkamer, maar als ik het bubbelbad zie staan moet ik er gewoon even in zitten. Eerst ga ik snel naar het toilet om vervolgens te kijken of het bubbelbad zo groot is als dat ik denk dat het is. En het blijkt gigantisch te zijn en ik kan hier wel een dag in liggen, zelfs al is het zonder water, tot ik de douche zie. Ik loop de douche in en ik zie dat er overal douchekoppen zitten. Water van boven vanuit diverse richtingen, water van achter, van links en nog net niet van onder. Hier MOET ik gewoon douchen. Snel gooi ik al me kleren uit en ga ik onder de douche staan om hem aan te zetten,... waar is de aan knop van deze douche. Ik kijk in elk hoekje maar ik heb gewoon geen idee. 'Harry, how do you need to turn on your shower?'
'It's a two people shower, so it only goes on when you're with two people in it.'
'Wow, than your shower must be really smart if he knows when two people are in it or just one.'
'Yes, he's got my brains.' Een lach kon ik niet inhouden en ik pak snel een van de badjassen die aan het haakje hangen. Zodra ik de deur open zie ik Harry staan in enkel zijn boxer en ik probeer het echt om mijn blik boven zijn boxer te houden. Harry zou gewoon verboden moeten worden. Snel duw ik hem naar de douche en hij blijft even stil staan bij het hoopje lingerie en zijn shirt op de grond. 'Stop looking at my clothes.'
'As your official boyfriend I am allowed to look at your clothes and you.'
'I'm not y-'
'Yes you are.'

Bijna direct daarna hoor ik de douche aangaan en zo te zien was Harry te laat om weg te rennen voor de waterstralen. Hij stond nu als een zielig jongetje onder de stralen en ik kon mijn gelach ook echt niet inhouden. 'Owh, you think it's funny, right?' Het was meer een conclusie dan een vraag, maar ik schrok pas echt toen hij mij tegen zich onder de douche trok. Het enige wat ik aanhad was zijn badjas! 'Still think it's funn-' Dat was het moment dat ik zijn adem hoorde stokken en ook het moment dat ik zag dat mijn badjas was opengevallen. En daar stonden we dan, versteend tegenover elkaar, allebei bang om een enkele beweging te maken. Dit moet natuurlijk mij weer overkomen.

Reageer (4)

  • Arquitecta

    Hoe doet Harry het dan als hij alleen is? o.o
    Ga snel verder xx

    1 decennium geleden
  • Avonmora

    Haha genius! Maar als t dus een tweepersoons douche is, hoe doet Harry dat dan als hij alleen is? xd
    Snel verder! (flower)

    1 decennium geleden
  • Mustee

    Hahaha, omg, hahaha (':

    1 decennium geleden
  • Smile2UrLife

    Aaahw :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen