Foto bij Chapter 12

'Harry, what is she doing here?' Nou, dat was ook niet zo heel aardig hoor Louis, alsof ik hier vrijwillig naartoe ben gegaan.
Pijnlijk hijs ik mijzelf weer op en grijp de hand aan van Harry die inmiddels klaar was met lachen, maar die nu Louis niet begrijpend aankeek.
'Well, we were watching a film and-'
'I had to make you promise you wouldn't bring anyone here, except for family. She ain't family!'
'That was ages ago! It is different now.'
'How can it be different? I didn't do it fo me, but you wanted me to make sure you would keep yourself on your own made promise. What if she's only here because you're famous or because of your money?!'

Ze waren gewoon een heel gesprek aan het voeren over mij en het leek wel of ik er helemaal niet was! En als het nou een heel leuk complimenterend gesprek was geweest, had ik er nog graag bij gebleven, maar helaas was dat niet het geval.... en ik was het beu.

'Hello-hoo! You both might not have noticed it, but I'm actually still sitting over here and you' wees ik naar Louis toe 'are talking about me as if I'm the one to blame. Just so you stop making your own conclusions. This guy over here, better named as Harry, decided to abduct me. Not quite sure if you've noticed what I'm wearing, but it is not the type of clothes I want to show to the rest of the world. We were watching a film and he fell asleep, of which I almost know for sure he faked it, but I couldn't go home. Are you done with blaming me and just sit down so we can see the end of this film?' Geïrriteerd wees ik naar de bank toe en ik hoorde een gegrinnik achter me, gevolgd door nog meer gelach achter me terwijl Louis me alleen maar met grote ogen aankeek. Toen ik me omdraaide zag ik dat niet alleen Harry aan het lachen was en ik zag ook dat er niet om mij gelachen werd, maar om Louis. Naast Harry stonden namelijk de drie eerder ontbrekende mannen, die Louis' gezicht schijnbaar zo grappig vonden dat ze niet meer bij leken te komen.

'You've been put on your place by Harry's girlfriend.' Tussen het gelach en gehik van Niall hoorde ik wat hij zei. Ik? Harry's vriendin? Schijnbaar hebben zij of heb ik toch wel iets behoorlijks belangrijks gemist. Ik heb namelijk nooit ergens gezegd dat ik zijn vriendin wil worden of ben. 'Wow, I believe you are the only ones who start a gossip, because I actually can't remember I agreed with being Harry's girlfriend.'
'Did you agree to come here?' Ik kijk links naar me waar Harry inmiddels naast me heeft plaatsgenomen.
'No, that's why I called it an abduction.'
'And yet you're still here.'
'Yes? What exactly are you trying to say?'
'Did you agree to be my girlfriend?'
'No...?'
'And yet you are.'
'You can't just decide I'm your girlfriend! You are supposed to ask me and you have to wait untill I agree or disagree!'
'What do I need to ask?'
Die jongen kan toch geen hersenen hebben en overduidelijk gooi ik mijn armen de lucht in.
'Will you or do you want to be my girlfriend or do you want to have a relation with me?' Met een grote grijns staart hij mij aan en dan heb ik pas door dat ik een foutje heb gemaakt met de laatste zin.
'I would love too, a relation with you at least. Think I'll skip the girlfriend part.' Bijna direct drukt hij een kus op mijn wang en ik weet nu al dat ik mijzelf in meer problemen heb gebracht dan ik ooit had verwacht.

'You all are impossible. I'm going off to bed. Harry, remember you have to bring me home tomorrow morning. I have to arrange some things for the barbecue with the REAL Destiny.

Ik zal kijken of het me lukt om vanavond nog een hoofdstukje te schrijven ;) en anders komt die morgen =)

Reageer (4)

  • Arquitecta

    Ga snel verder xx

    1 decennium geleden
  • Peperoni

    Hahaha, aw, zo wil ik ook wel 'gedwongen' worden om een relatie te beginnen :')
    Maar dan met Leyuuuuuuuuuuuum.

    1 decennium geleden
  • Kieran

    Ik vind dit verhaal zo leuk! Snel verder! (:

    1 decennium geleden
  • Smile2UrLife

    Haha :) maar zijn ze nu samen? C:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen