Foto bij Chapter 11

Veel leesplezier!!

Inmiddels is het al 10 uur 's avonds.We hebben snel wat gegeten en nu zijn we alweer begonnen aan de tweede film. We liggen samen op de bank en een diepe gaap verlaat mijn mond. 'Harry, how much I would love to stay here, my mom expect me to come home anytime soon and she doesn't even knows where I am.' Na een tijdje hoor ik nog steeds niks, waardoor ik mij iets ophief zodat ik zijn gezicht kan zien. Een slapende Harry die met zijn gezicht naar de televisie gekeerd is en regelmatig ademt, waardoor ik ook weet dat hij absoluut in slaap is gevallen. Fijn dit, nu kom ik helemaal niet thuis, of ik moet een van de vele auto's meenemen naar huis. Dan heb je nog wel de andere problemen. Niemand zal weten van wie die auto is behalve alle fans, waaronder Destiny die ik morgen weer zou zien. Dan komen alle vragen van mijn ouders en mijn broer hoe ik aan die auto kom. Het grootste probleem is voornamelijk het ergste, namelijk dat ik zelf te moe ben om te rijden en dat Harry op het moment zo een heerlijk matras is. Het enige wat ik hoef te doen is mijn moeder bellen om te zeggen dat ik niet thuis kom vannacht. Het enige wat ik dus kan zeggen is dat ik bij Destiny ben, hopelijk zal zij haar mond niet voorbijpraten. Zo zacht mogelijk en zonder teveel te bewegen pak ik mijn telefoon van het kleine tafeltje af en toets snel het nummer in van mijn moeder.

With Tatiana
Hi mom, just wanted to let you know I stay at Destiny's tonight, so I won't be coming home. We are watching a film but we're both a bit tired
Ok honey, are you eating home tomorrow?
No, Destiny has barbeque remember? So I think I just stay over here.
Sure, say hi to Clarence will you?
I will mom, goodnight
Goodnight

Snel drukte ik op het rode knopje en probeerde mijn telefoon zo zacht mogelijk weer terug te leggen. 'So, since when am I Destiny? Not that I mind, as you said you would stay here?' Zijn stem klonk slaperig, maar nog steeds zorgde het voor een wee gevoel in mijn buik.
'I thought you were sleeping. You weren't pretending, were you?'
'I shouldn't dare.'
'I thought so. Well as you were "sleeping" and I am too tired to drive myself in a car which is not mine, this seemed the best solution. So if you don't mind, I'll stay here.'
'And what if I do mind?'
'Then you have to live with it, or go somewhere else yourself.'
'But this is my house?!'
'I don't care, you abducted me, so this is the only place I can go to.'
'An abducted person always tries to run away you know.'
'Unless the abductor is way too cute.'
Een slaperige glimlach en twee slaperige ogen kijken me aan en ik voel een klein rukje aan mijn haar die hij in zijn hand heeft. 'This abductor only abducts cute girls.' Lichte jaloezie ging door mij heen bij het woord "girls". Ik ben nooit goed geweest in dingen delen, of iemand te delen. 'And which number am I on your list of abducted girls you brought here?'
'Jealous?'
'I shouldn't dare.' Loog ik recht in zijn gezicht.
'Owh wow, you are jealous.' lachend trok hij mij in zijn armen en mokkend duwde ik me weer van hem af. 'To be completely honest to you. You are the first girl I've abducted and the first girl I brought here except for my mother, but you're way cuter when you're jealous.'
Vlinders vlogen door buik toen hij vertelde dat ik het enige meisje was die hij hier ooit mee naar toe heeft genomen. De rest hoorde ik al niet meer behalve het laatste woord.
'You must know I'm terrible with sharing and yes, I am jealous really fast, so be aware of that. I hate it when people tell me things not to do and I do them anyways, but don't you dare to do the things I don't want you to do, even if they're the exact things I'm doing myself. I know, it sounds terrible, but hé, I am trying to better my life. Besides that, I can kill a girl by looking at her, and I will do that if I believe she's a threat.'
'That does sounds terrible. You do the things you don't want other people to do to you, but the other way around you will turn into a monster.' Lachend geef ik een stomp op zijn schouder. 'I'm not a monster, but you're right.'
Met pretlichtjes in zijn ogen trekt hij mij weer terug op hem en ik laat hem maar l te graag gaan. 'Just so you know I'm exactly the same, so I think we have to accept that from each other. Deal?'
'Deal! Pinky swear it.' Als een klein kind staat mijn pink paraat en zijn pink wikkelt er niet veel later omheen. 'Pinky swear.'
'Seal it with a kiss?' Hij trekt me voorover om zijn lippen over de mijne te laten gaan. 'Seal it with a kiss.'

'Harry where the hell are you!' Net voor ik hem een kus had gegeven hoorde ik een geroep van de gang komen die niet van iemand anders kon zijn dan Louis. Van schrik vlieg ik omhoog en beland ik op de grond naast de bank met een klap. Harry kijkt me geschokt aan terwijl ik daar op de grond lig en Harry begint keihard te lachen. Louis komt dan nog eens binnengelopen en staart verbaasd naar mij en Harry. 'We are not done yet.' Fluisterd Harry me toe, waarna hij zich tot Louis wend en mij op de grond laat liggen.

Blunder nummer 748 en notitie nummer 342 - Van een bank afvallen kan pijn doen!

Reageer (3)

  • kukeluusje

    that girl is awesome
    i like her

    1 decennium geleden
  • Peperoni

    'We are not done yet.' Fluisterd Harry me toe, waarna hij zich tot Louis wend en mij op de grond laat liggen.
    OP DE GROND LAAT LIGGEN?
    Wat een slet! Die kiss kan hij vergeten, hahahah :')

    1 decennium geleden
  • Arquitecta

    Ga snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen