Foto bij Prologue

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • BabyLuxLover

    heb even een bladwijzer gedaan :)
    Als ik tijd heb ga ik lezen xx

    1 decennium geleden
  • Miesmuizer

    jeeej mijn klik woorden zijn gelukt haha

    1 decennium geleden
  • Miesmuizer

    Geconcentreerd bekeek ik mijn moeder om haar vervolgens zo precies mogelijk na te doen.
    Met mijn 3 jaar oude voetjes maakte ik nauwkeurige stapjes. Linkervoet, rechtervoet, een sprong en weer opnieuw.
    Mijn chocoladebruine krullen die bij elkaar gehouden werden door een grote, mintgroene strik, dansten vrolijk mee met iedere beweging die ik maakte.
    Met mijn kleine handjes hield ik de barre die bevestigd was aan de muur stevig vast. De zomerse zonnestralen die door het raam naar binnen kwamen tekenden de schaduwen van mij en mijn moeder op de grond. Vol bewondering keek ik naar de bewegingen die mijn moeders schaduw maakte.
    Ze bewoog zo soepel, zo mooi. Ooit zou ik ook zo kunnen dansen, dat wist ik zeker. Maar daarvoor had ik vele oefeningen nodig.
    Ik focuste me weer op Josephine - mijn moeder - die een pirouette op haar spitzen maakte. Ik fronste diep en probeerde het vervolgens na te doen, maar tevergeefs. Teleurgesteld keek ik naar mijn kleine voetjes die gehuld waren in roze balletschoentjes.


    awhh dat is is echt zo'n sweet ballerina fairytale begin....

    Ik hou daar zo van!!

    En het is toch zoiezo niet mierzoet want er gebeurt wel iets heel confronterends, je moeder die overlijd dat is toch wel heel heftig..

    Dat was het moment dat ik besloot om in mijn moeders voetsporen te treden..

    Dat maakt het spannend en je word aangetrokken om het te lezen, en stoer van haar om op haar 4e al zo'n grote beslissing te maken;)

    Ik vind dit echt een geweldige proloog, en prologen zijn volgens mij echt heel moeilijk want ze pakken of niet.

    Haha sorry voor mijn lange reactie maar dat moest even,
    je hebt in elk geval een nieuwe abo+kudo+reactie erbij XD

    haha volgens mij is dit een hele lange reactie maar dat verdien je wel na zo'n goede proloog met zoveel gevoel en karakter ofzo erin.
    trouwens ik heb een zwak voor kleine kinderen en ik kan me helemaal inleven in dit stuk, nu maar kijken of de rest ook zo goed is maar dat moet wel!!
    Haha ik word een trouwe lezer en comentarer(ik weet niet of dat bestaat maar ik ga je elk stukje een reactie sturen, en ook originele)
    keep on writin'
    xx Eva

    1 decennium geleden
  • Summerday

    Wauwiee super :)

    1 decennium geleden
  • Hxpstertho

    Wauw, mooi geschreven. + abo!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen