Ze knikte even, en daar gingen we dan... Naar mijn kamer... Met een bang hartje ging ik op mijn bed zitten. Hij kwam naast me zitten....
En begon mij te kussen.

Het zou nu gebeuren, hij wilt seks, het is vrij duidelijk.. Maar wil ik dit wel? Een kant van mij wilt dit zo graag, maar een andere kant zegt dat ik moet wachten.. Laten zien dat ik niet zo maar 'iemand' ben.
Hij begon me stevig vast te nemen en heviger te kussen.. Ik deed gewoon mee, maar toen begon hij mijn kleren uit te trekken.
Ik trok me even van hem weg, maar niet veel later lag ik daar in mijn ondergoed, die bh zal niet uitgaan zei ik hem. Daar had hij dan toch respect voor...
Enkele ogenblikken later lag hij naast me, naakt... "Ik wil dit, ik wil dit, ik wil dit". Dat bleef ik mezelf maar vertellen, maar hij had me al zover gekregen dat ik dit eigenlijk echt wou.. Maar is dit wel wie ik ben? Ben ik nu echt zo goedkoop dat ik na een maandje al met hem naakt in bed lig?
Al deze gedachten spookten door mijn hoofd... Misschien ben ik wel niet 'hard to get', misschien ben ik wel goedkoop. Maar is it wie ik wil zijn?
Wil je het echt wel? vroeg hij me bezorgd.
Ik knikte, ik wou dit op deze moment écht, maar ik zou er spijt van hebben... Wel ja, dan moet het maar.
Hij trok mijn onderbroek uit... En toen gebeurde het. Het was echt nu... Ik probeerde te genieten, wat me wel lukte, maar toch zat ik te denken aan wat hij nu van mij zou vinden...
Hij trok zich terug, het was "gedaan". Ik draaide me om... En begon zachtjes te huilen, ik wou niet dat hij me hoorde...
Zijn arm om mij heen, en toen draaide hij me naar hem toe en zag dat ik aan het wenen was... Wat nu ?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen