Vraagje
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (15)
Het is een heel leuk verhaal (:
1 decennium geledenBeetje late reactie, maar ik was zeg maar mijn wachtwoord kwijt, ook echt iets voor mij
1 decennium geledenMaar omg, blijf schrijven!!!
Je verhaal is helemaal geweldig en nu ik heb bijgelezen ben ik er verslaafd aan!!
Snel verder xoxox
Hi, ik heb weer bijgelezen! (: Oehh kan niet wachten op het volgende hoofdstukje! --> Dit wilt zeggen dat ik het verhaal heel leuk vindt! xd Nee, serieus nu; je kan echt goed schrijven, heel duidelijk, én je bent creatief. Ik vind je verhaal echt freaking leuk om te lezen. Verder heb ik er écht niks op aan te merken, dus als ik reageer, reageer ik meer op het verhaal. Maar vind je dat niet leuk dan? Ik vind het leuk als mensen op mijn verhalen (die niet op Q staan maar ok) reageren op personages die ik creëer in het verhaal :'D Dat betekent toch dat we er helemaal in opgaan? En dàt betekent dan weer dat het een goed verhaal is aangezien je je lezer kan meekrijgen in de verhaallijnen! <3 xx'
1 decennium geledenHet is geweldig, dus snel een nieuw stukje?? Xxx
1 decennium geledenHet is super. Ik reageer nooi, omdat ik daar of te lui, of geen zin in heb
1 decennium geleden