Foto bij Beating 128

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • annae

    Jajaha nu zegt harry dat hij op haar verliefd is en ze niet in de friendzone zit!!
    Of wss toch niet omdat harry weer eens heel verlegen schattig gaat doen!!
    Eigenlijk zijn alle jongens die verlegen zijn wel schattig gisteren kwam op onze hotelkamer dus zo jongen douche en al zn kleren waren nat en liep zo met zn onderbroek en kleren voor zich geklemd de kamer uit en kwam aarzelend terug eeuh ik ben mn schoenen vergeten echt schattig wss snap he t niet je had er bij moeten zijn echt zo leuk!!
    Trouwens nog gecondoleerd met je konijnke!
    Veel succes met lopen zal vast beter gasn dan s ik t nu zou moeten doen want zal je een ding zeggen een nacht in een iets te krappe bus doorbrengen is niet bepaald een pretje eigenlijk meer een hel...
    En reageer nu pas omdat ik week was skien en t was zo facking awesome gewoon echt super leuk en ik faalde niet eens :O en zelfs in de regen skien is leuk al wordt je wel zeiknat...
    Ik duik nu nog ff me bed in en wens jou veel succes met school en heel veel plezier met scoutsweekend!!

    1 decennium geleden
  • TheDuchess

    God ik zou constant met open mond naar m kijken terwijl er een beetje kwijl uit m'n mond loopt, zo goed beschrijf je hem..

    I feel for you, hardlopen sucks!!
    Maaarrr ik weet niet of ik overleef zonder een hoofdstuk van jou.. zucht dramatisch..

    1 decennium geleden
  • Juliuscaesar

    Jeej eindelijk iemand die naar me luistert en ze is wel dom. Of niet, nee ze is niet dom maar ze moet het begrijpen. Ik beveel Harry het uit te leggen nu meteen xD

    1 decennium geleden
  • pasta

    echt heel liefig

    1 decennium geleden
  • JoTOMLINSON

    allleeeee HAZZA zeg het xxxxxxxxxxxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen