Eerste chapter met een 1D-er mensen!!! Laatste hoofdstuk voor mijn grote vaarwel voor een laaaange tijd van deze enige story van mij. Blijf wel gedichten posten en probeer mijn blog bij te werken.

Veel plezier!!!

Tess zit tegenover me en pikt doelloos in haar eten. Ze staart voor zich uit en zegt niet veel. Ook ik ben al de hele middag erg rustig. Blijkbaar zit ik iets te opvallend te staren, want Harry zegt: 'Bevalt je uitzicht wat?' Niall had het volgens mij ook door, en samen barsten ze in lachen uit. Ik zend ze een dodelijke blik en richt me dat op mijn eten. Ik voel de ogen van Tess op me branden, maar eet stug door.
Na het eten ploffen we op de bank voor een film. Als er net een spannend moment is, springt Louis op en drukt de film op pauze. 'Boys! Tess weet nog niet waar ze gaat slapen!' 'En wat nou als we haar bij Zayn in bed duwen?' antwoordt Harry. Ik voel me rood worden, maar gelukkig redt Louis mij door op te springen en iedereen van de bank af te trekken. Tess, ogen dicht!' 'Maar dan zie ik niks! Kun je me net zo goed gelijk tegen een muur aanduwen.' 'Ook een goed plan, maar ik leid je wel. Huphup! reageert Lou. Waarop Tess mompelt: 'Nee, dat geeft vertrouwen...'
Als we eindelijk boven zijn, met je ogen dicht een trap beklimmen bleek geen eitje, rent Louis vooruit en vraagt mij het over te nemen. Ik begeleidt Tess naar haar kamer, waar ik bij aankomst 'Open je ogen' fluister. Dat doet ze gelijk en dan is ze stil. Zelf had ik het nog maar 1 keer gezien maar het was overduidelijk dat ze directioner was. Miljoenen keren bekijk ik mezelf op alle posters aan de wand. 'Wie heeft dit ingericht?' fluisterd ze. 'Wilfred, maar hij vroeg ons te helpen aangezien wij experts zijn op hetgebied van One Direction.' lacht Louis. 'Het is prachtig, maar dat voor 2 weken?' zegt ze. Wat?! 2 weken? Dan mag ik iet verliefd op haar worden! Ho. Wacht. Stop. Verliefd? Nee och? Of wel? 'Ga je dan weer terug naar Nederland?' vraagt Harry. Ze knikt. ' Dat wordt een lange afstand-relatie...' antwooordt hij op haar knikje.Allemaal staren we haar teleurgesteld aan...









Last Chapter!!!!! Helemaal speciaal voor jullie. moet eigenlijk al slapen maarjaaaa. Gaan jullie mij maar vertellen hoe ik nu moet verklaren dat ik mijn rekentoets verprutsen ga en mijn geschiedenis niet af heb... Ik stuur hem gewoon op jullie af hoor!
Haha grapje. Ik ga jullie heel erg missen (behalve LoveYouH die ze ik morgenochtend weer) maar I'll be back!

(srry voor de fouten, maar ik ben een mens geen machine:P)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx big love meloveEmma(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(K)(huil)

Reageer (2)

  • Zee

    Schrijf je hier nog aan? :P

    9 jaar geleden
  • Robind19

    Snel veder. Je schrijf bagger

    Gr werk maatje

    (joke)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen