Foto bij Page 15

Heiiii
sorry, ik ben vandaag ziek. Hoofdpijn duizeligheid, moeheid... Is niet leuk :( daarom ook dat ik nu activeer, ik ben niet naar school gegaan *yes* morgen alweer offerfeest, donderdag ortho, zondag bruiloft van mijn tante... Drukke week..
maar hier wat verhaaalll :) veel plezierrr

Dus... Dus... Maar dan... Nee! Nee dit kan niet waar zijn! Nee echt niet! Híj niet! Geen paniek Seher. Geen. Paniek. Diep door je neus ademen Seher. Rustig blijven. Rustig worden! Adem in. Adem uit. Dus.. Dus Harry is de zoon van Anne. En Harry komt dan morgen hier heen! Nee! Oke rustig.. Denk aan lieve lammetjes die in de wei lopen.. Rustig en schattig...
'Gaat het wel?' vraagt Sasha die het waarschijnlijk opgemerkt heeft. Zacht schud ik mijn hoofd.
'Ik ga even naar mijn kamer.' zeg ik en loop zo snel mogenlijk naar mijn kamer. Ik plof op mijn bed. Oke rustig, even alles in een rijtje zetten:
Dus Harry,de jongen die me leuk vindt, is de zoon van een ouder die ik al ken sinds ik klein was.
Harry is dus een beroemde zanger, en de jongen die me lastig viel en aan wie Harry zijn auto leende is Harry's vriend..
HARRY IS DUS BEROEMD!! Ik val naar achteren. Wat een drama alles. Maar als Harry zo beroemd is, waarom wilt hij mij als er duizenden leukere fans en meiden bestaan? Pff wat een vrager. Zacht wordt er op de deur geklopt.
'Sasha.' hoor ik.
'Ja kom maar.' zeg ik terug. Sasha komt binnen gelopen.
'Wat is er meid? Je ging helemaal bleek weg, alsof je een spook zag.' ze lacht zachtje om haar eigen grapje. Ze gaat dan zitten op mijn bed, ik ga zitten.
'Die.. Die foto.. Die jongen op de foto.. Dat.. Dat is...' ik barst in tranen uit.
'Kom maar.' zegt ze en trekt me in een knuffel.
'Die jongen op de foto is die jongen waarmee ik op een date ging.' zeg ik terwijl er nog een paar tranen over mijn gezicht rollen.
'Dat is toch leuk!' roept ze blij.
'Maar ik weet het zeker, ik krijg haters!' zeg ik terwijl er weer duizenden tranen rollen.
'Dan praat je toch met... Ehm..'
'Harry.'
'Ja Harry toch over?' stelt ze voor. Ik knik en ga tegen de muur op mijn bed zitten.
'Ja maar toch. Denk ik net, ik heb de ware gevonden, krijg ik haters...'
'Meid, als je gewoon een goed mens bent, dan komt alles goed.' glimlacht ze. ik knik. Tja.. Daar heeft ze gelijk in.
'Maar zal ik anders vragen of ik vandaag bij jou mag slapen?' zegt ze.
'Ja graag.' knik ik. Ze staat op en gaat weg om het te vragen. Binnen een paar seconde is ze terug.
'Het mag!' zegt ze met twee handen in de lucht.
'Yeey.' juig ik lachend. Ze lacht. Samen brengen we haar spullen naar mijn kamer en dan gaan we slapen. En binnen een paar tellen zit ik in dromenland...

Reageer (1)

  • LynnieTomlinson

    Heey wat toevallig ik ben ook ziek vandaag hoofdpijn buikpijn had ook keel pijn spierpijn

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen