Foto bij 002

‘LEAH!’ brulde Jared ineens.
‘Je weet dat ik niet doof ben?!’
‘Oké, mam, pap, Steven. Even vijf minuten wachten, iedereen wordt wakker. Ow en alles wat gezegd wordt, is goed bedoeld.’ Zei ik snel. Ze knikten verbaasd en keken elkaar raar aan.
‘Leah wat heb je gezegd?!’ – gillende Kim.
‘Dat ik goed heb geslapen omdat jullie hebben besloten het vannacht niet te doen!’ – Leah.
‘Goeie Leah!’ – Embry mengde zich in het gesprek.
‘Thanks!’ – Leah.
‘Bek dicht Embry!’ – Jared en Kim.
‘Bekken dicht!’ – Schreeuwende Jacob.
‘Ik probeer te slapen!’ – Blèrende Quil.
Twee seconden was het stil en toen werden er drie deuren opengegooid. Daarna denderde er een kudde olifanten de trap af en vloog de kamerdeur open. Meteen begon iedereen door elkaar te praten en kwam ik er tussen.
‘Guys. KOPPEN DICHT!’ riep ik en meteen werd het stil.
‘Stel jezelf even voor aan mijn ouders en broer Steven.’
‘Jacob. Maar noem me maar Jake.’
‘Quil.’
‘Embry.’
‘Jared.’
‘Kim.’
‘Dus wie van jullie is het vriendje?’ vroeg mijn moeder direct.
‘Maaaaam, asjeblieft.’ Kreunde ik en iedereen begon te lachen.
‘Het vriendje ligt op het moment nog te pitten.’ Zei Jake. Ik glimlachte breed wat hem deed lachen.
‘Ow shut up!’ zei ik en stond op.
‘Oké, Jake, Quil en Jared, jullie maken het ontbijt. Seth en Leah, jullie praten met mijn ouders. Kim pakt de borden en ik ga Paul halen.’
‘Hey sis, niet zo bazig hè.’ Grapte Steven.
‘Trust me, als we niet luisteren worden we het huis uit gezet.’ Zei Leah.
‘Behalve Paul.’ Zei Seth.
‘Paul mag alles.’ Voegde Kim eraan toe.
‘Nu.’ Commandeerde ik ze en liep naar boven. Ik ging nog even stil staan om te luisteren of er ook daadwerkelijk wat gebeurde en liep weer verder toen dat zo was.

Voorzichtig duwde ik de kamerdeur open en zag Paul liggen. Hij had zijn ogen dicht maar er verscheen een glimlach op zijn gezicht.
‘Natuurlijk slaap je niet.’ Zei ik mijn gedachten hardop. Paul grinnikte zacht en draaide op zijn rug. Hij spreidde zijn armen en met een aanloop liet ik me op het bed vallen.
‘Jij moet douchen, mister.’ Zei ik en gaf hem een kus.
‘GWEEEEN!!’
‘JAAAAAAA!’
‘JE OUDERS WILLEN WETEN OF JE OOK NOG NAAR BENEDEN KOMT!’ blèrde Leah.
‘Kom eraan.’ Zei ik. Ze zou me toch wel horen.
‘Niet weggaan.’ Bromde Paul en trok me tegen zich aan.
‘Jij gaat douchen en er mooi uitzien want mijn ouders zijn op skype en ik ga je aan ze voorstellen.’ Paul bromde nog wat en kwam toen omhoog.
‘Goedzo. Ik veracht je over vijf minuten beneden.’ Ik klopte hem op zijn buik en verdween weer naar beneden.

Reageer (1)

  • Opia

    Ik ben benieuwd of Gwen nu uiteindelijk mee terug moet. ;o
    Snel verder! :Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen