Foto bij PROLOOG

Dit is m'n eerste story die ik schrijf, dus ik heb echt nog geen ervaring (; .
REACTIES & KRITIEK ALTIJD WELKOM

When you think you have the best parents in the world, you hear that they aren't your parents …

Langzaam liep ik de trap op, eigenlijk had ik nog helemaal geen zin om te slapen. Morgen zou ik jarig zijn, My Sweet Sixteen. Het feest van volgende week zou geweldig worden, ik zou het grootste cadeau krijgen van m'n ouders dat ik ooit gezien had, zeiden ze. Maar morgen werd ik echt 16. Alweer 16 jaar bij mijn lieve ouders. Ik kreeg alles van ze wat ik maar vroeg, ookal waren ze vaak weg, waren ze zo lief als ze er wel waren. Ik heb ook het liefste vriendje van de wereld, die te knap is voor wie dan ook. Maar mij koos hij uit, mij. Eigenlijk krijg ik altijd mijn zin, ik ben verwend opgevoed, dat geef ik toe. Maar daarom ben ik niet gelijk arrogant. Ik liep m'n kamer binnen en kamde mijn lange blonde haar. Ik trok m'n pyjama aan en stuurde nog even een Snapchat naar mijn vriendinnen. Ik liet me vallen op mijn hemelbed en viel gelijk in een diepe slaap.

Reageer (2)

  • Sil1234

    Hmm, mischien meer
    Hoofdstukken, en iets langer..
    ;)

    8 jaar geleden
  • scarletwitch

    ABO!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen